♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Fikk ei lita jente i juni i år. Har fra før ei jente som er 3,5 år. Sambo hadde ikke ferie i sommer. Minsten var jo så liten, så vi ville vente til høsten og se om vi fant en tur da. Nå er minsten blitt 3 mnd. Har funnet en tur til Kreta som går om 2 uker. Nå har jeg blitt i tvil om jeg i hele tatt vil reise. Sambo har jo ikke hatt fri på lenge og er veldig giret på å reise. Det forstår jeg godt. Jeg er veldig engestelig av natur og tenker på alt mulig som kan skje. Har nesten ikke sovet de siste 3 nettene. Minsten har vært veldig urolig om kveldene, men har kommet seg mye de siste ukene. Ellers er hun rolig og sover mye på dagen. Nr. 2 er veldig aktiv og midt i trassalderen. Gruer meg mest til en evt. flytur. I tillegg sliter vi med søvnen til nr. 2. Samme hva vi gjør, så er hun oppe kl. 6. Selv har jeg hatt to brystbetennelser og er livredd for at jeg eller noen av de andre skal bli syke på turen. Samtidig hadde det vært veldig deilig med en tur bort fra alt. Sol og varme. Hvilke erfaringer har dere med å reise med to eller flere? Har dere reist med små babyer? Hadde dere bestilt tur?
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 ja jeg hadde reist : ) godt å komme seg bort sammen hele familien, og så deilig med sol og sommer! God tur hvis dere drar!
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Det er bare å reise- det er så mange som reiser med mindre barn enn du har, det går som oftes mye bedre enn hva man trur selv. Jeg husker godt da vi dro til thailand da vi var små og lillebroren min var 3 år, det gikk veldig bra. 14 timer på fly! det var også ett lite barn på toppen 6 mnd, hun gråt litt på vei opp men ellers var det stille resten av det halve døgnet. Håper dere drar og får en fin tur=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå