Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 En liten spørreundersøkelse. Jeg liker gossip girl og CSI. Men er ikke avhengig av de... Var derimot helt avhengig av første sesongen av prison break. Men det ble med den sesongen.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Frustrerte fruer, gleder meg til det kommer ijen åsså, hehe, hotel cæsar og home and away
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 One tree hill -besatt av den serien:)) Frustrerte fruer Big Lov Ugly Betty Army wifes de MÅ jeg bare se innser at jeg kanskje er litt tv-slave?
Nikkan Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Helt klart Ekstrem oppussing, jeg blir alltid så rørt at tårene kommer. Vet jo at amerikanerne overdriver villt, men det er det som er så festelig, det tar jo bare helt av. Så nå som jeg er sykemeldt er jeg plantet foran tv`n fra 14.30-15.30 HVER DAG!!!! Herregud for et liv, hehehe!!
JulieF*Victoria* Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jakten på kjærligheten:) Syns det er så koselig!
Vil Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 The wire Deadwood Dexter 30 rocks (Har ikke TV men streemer på nettet)
Giinaღ Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Uten tvil: Frustrerte fruer Ellers så får jeg aldri nok av "sex og singelliv" og "So you think you can danse"
bøllesneipen Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Hehe... Jeg gleder meg til å gå ut i permisjon nå ja. uke 22 nå, og som renholder ser jeg at den nermer seg for hver dag= Har planer om å handle inn serier til den store gullmedaljen, så jeg ikke går på veggen... *Jakten på kjærligheten er et must hvert år, betaler tilogmed sumo-tv på tv2 for å se reprisene mange ganger! *Friends! Er alltid hyggelig å se på, har tenkt å investere i samleboksen med alle ti sesongene. koster rundt 1700 på cdon.com.. *Prison Break .. er å anbefale ja. Vi var en jeng i fjor som begynnte å følge med, og snakker om å bli hekta. Lasta ned serien så det røyk av data`n. 7-8 episoder på rappen... avhengighetsskapende. Jeg vurderte å tatovere på meg prison break! snakkes... *Opp-pussings programmer! say no more... *sykehus-serier. *Lange dramaserier på NRK. Jeg eier to serier som jeg aldri blir lei av, til tross for at de varer henholdsvis 8 og 12 timer ... *Forsyte Sagaen og Pride and Prejudice! beste serier ever. anbefales alle permisjonsgående!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Friends:-) Har alltid vært det, og kommer alltid til å være det:-D Har hele serien og har sikkert sett hver enkelt episode 30 ganger.. Hehe..
AE84 Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 vet ikke om jeg tørr å fortelle hvor tv slave jeg er jeg!! hehe!! one tree hill (the oc og gilmore girls...er jo slutt nå) gossip girl prison break csi (gått litt lei d nå) new amsterdam ghost wisperer bones brothers & sisters the L word frustrerte fruer Friday night lights off då, tror eg stoppe der eg...... heldigvis går jo ikje alt på tv samtidig, og eg laste ein del ner, så eg ser når eg har "pause" fra hverdagen!! blir ofte ein halvtime her og ein halvtime der liksom!!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Jeg digger: Dr.House,Medium, CSI,Criminal minds,NCSI og oppussingsprogrammer. Når jeg har tjansen å se FEM: digger jeg hun amrikanske dama som stopper folk på gata og hilser fra de som er døde.....
FruMamma med nr 2 Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Dr.House, CSI og Greys anatomy. Ellers MÅ jeg få med meg ei nyhetssending i løpet av kvelden. Det er nok det jeg følger mest med på
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 oi så gøy¨å møte flere som er glad i tv. Akkurat nå er det for mye bra synes nå jeg.... 71 grader nord alle danseprogram robinson frustrerte fruer greys anatomy pluss pluss pluss.... Hjelp kanskje jeg ser litt for mye.....
Gjest Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Frustrerte fruer og Jakten på kjærligheten:)
syngejente Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 Jakten på kjærligheten Idol Talenter Syvende himmel(hvis jeg har fri på formidagen) Ser også på krimserie Wallander med flere. Syv søstre det var min yndling serie da jeg var ungdom
smilan Skrevet 9. september 2008 #17 Skrevet 9. september 2008 Nå begynner liksom den store perioden med tv, tv så det holder.. Robinson 71 grader nord farmen frustrerte fruer - toppers greys anatomy medium Og seffers HCæsar
syngejente Skrevet 9. september 2008 #19 Skrevet 9. september 2008 Jeg glemte en serie Jordmødrene! Jeg liker best dokumentarer
januar mamma Skrevet 9. september 2008 #20 Skrevet 9. september 2008 greys anatomi!!! ikke en tirsadg uten
Oj, en baby!! :-) Skrevet 9. september 2008 #21 Skrevet 9. september 2008 1. The wire 2. Sopranos 3. Six feet under 4. House
hanalb Skrevet 9. september 2008 #22 Skrevet 9. september 2008 Dr House Greys Anatomy Medium 71 grader nord Jakten på kjærligheten
superglad!! Skrevet 9. september 2008 #23 Skrevet 9. september 2008 - 71grader nord! - Jordmødrene - Sykehuset - Danseprogram - Dokumentarer om folks virkelige liv - Ekstrem oppussing - Greys Anatomi - House - Numbers Og sikkert flere. Det er sybd ejg er så lite hjemme og ikke får med meg halvparten av hva som skjer... Skulle ønske døgnet var 10xlengre..
Giinaღ Skrevet 10. september 2008 #24 Skrevet 10. september 2008 Til alle dere tv-slaver som meg... Skaff dere en digital dekoder med opptaker. Det er HELT GENIALT!!!!!!! Dere kan sette seriene deres på serieopptak og ta opp det dere vil, stoppe midt i filmen for å gå på do, spole tilbake om dere så noe dere må se om igjen...... Her er det livet FØR og ETTER den dekoder (vi har Get, men canal digital har også dette. Koster bare litt ekstra i mnd.)
Itsrejk Skrevet 10. september 2008 #25 Skrevet 10. september 2008 Six feet under Friends Dr. House Div. dramaserier Home and Away (!) Men: Jeg er nøye på å IKKE prioritere tv foran andre ting da. Den dagen jeg avviser en telefonsamtale eller en invitasjon til et eller annet fordi jeg skal se tv - DA blir jeg bekymret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå