Gå til innhold

Jippiii.. äntligen neg. test efter MA=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag e sååå glad. Idag testade jag äntligen negativt på graviditetstesten, hela 5 veckor å 3 dagar efter min MA. Testen e blendavit å det betyder att vi kan bli gravida igen.. =) E sååå glad!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Så flott. Ikke hver dag man roper av glede for negative tester. I hvert fall ikke blandt oss damene inne på dette forumet :)

Masse lykke til og kos dere masse!

Skrevet

Nej det e nog inte så många.. men för mej betyder det att kroppen min e i rute igen=) Hade 66 i hcg för en uke siden å idag måste den ju vara under 25!!

Nu kan jag börja glädja mej infør positivt test igen..

Hihi..

Skrevet

Hvorfor i allverden tester du deg etter MA? Kan man ikke bli gravid mens man har HCG i kroppen, eller hva er det du mener? Tar du blodprøver hos legen da eller?

Jeg hadde selv en MA med utskrapning for 3 uker siden. Fikk beskjed om å få igjen mensen før vi prøvde på nytt, det har jeg ikke tatt helt hensyn til, selvom jeg tror ikke at jeg er gravid på nytt.

Skrevet

Hmmm.. varfør jag testar mej efter MA? Jo før det kan ta låång tid innan hcg går ur kroppen å det kan va lurt å veta att ett positivt test är positivt å inte bara rester efter MAn.

Har tagit vanliga graviditetstester hemma och en hos legen för en vecka sedan, den va då på 66. Tog alltså ca 5 uker för min kropp att bli fri från hcg.

Man kan inte bli gravid när man har hcg i kroppen då detta hormonet hemmer eggløsning. Hos vissa sjunker hcg till under 25 (som e gränsen før vad som slår ut på graviditetstest) på 1-2 uker och hos vissa tar det upp till 9 uker.

Hoppas det går bra med dej å att vi blir gravida om inte allt för länge=)

Skrevet

Gratulerer! :)

Herlig, nå kan dere begynne å prøve på ordentlig. Håper du får eggløsning fort og at du blir gravid med en gang!!!

Skrevet

Tusen tack=) det hoppas jag åxå!!!!!!

Känns skönt å veta att nästa gång jag får ett positivt test e det för att det bor en liten spire i magen min=)

Lycka till med 2pp Lilleputt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...