Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jag e sååå glad. Idag testade jag äntligen negativt på graviditetstesten, hela 5 veckor å 3 dagar efter min MA. Testen e blendavit å det betyder att vi kan bli gravida igen.. =) E sååå glad!!!
Dotten Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 He, he. Så flott. Ikke hver dag man roper av glede for negative tester. I hvert fall ikke blandt oss damene inne på dette forumet Masse lykke til og kos dere masse!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Nej det e nog inte så många.. men för mej betyder det att kroppen min e i rute igen=) Hade 66 i hcg för en uke siden å idag måste den ju vara under 25!! Nu kan jag börja glädja mej infør positivt test igen.. Hihi..
flipper2 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Hvorfor i allverden tester du deg etter MA? Kan man ikke bli gravid mens man har HCG i kroppen, eller hva er det du mener? Tar du blodprøver hos legen da eller? Jeg hadde selv en MA med utskrapning for 3 uker siden. Fikk beskjed om å få igjen mensen før vi prøvde på nytt, det har jeg ikke tatt helt hensyn til, selvom jeg tror ikke at jeg er gravid på nytt.
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Hmmm.. varfør jag testar mej efter MA? Jo før det kan ta låång tid innan hcg går ur kroppen å det kan va lurt å veta att ett positivt test är positivt å inte bara rester efter MAn. Har tagit vanliga graviditetstester hemma och en hos legen för en vecka sedan, den va då på 66. Tog alltså ca 5 uker för min kropp att bli fri från hcg. Man kan inte bli gravid när man har hcg i kroppen då detta hormonet hemmer eggløsning. Hos vissa sjunker hcg till under 25 (som e gränsen før vad som slår ut på graviditetstest) på 1-2 uker och hos vissa tar det upp till 9 uker. Hoppas det går bra med dej å att vi blir gravida om inte allt för länge=)
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer! Herlig, nå kan dere begynne å prøve på ordentlig. Håper du får eggløsning fort og at du blir gravid med en gang!!!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2008 Tusen tack=) det hoppas jag åxå!!!!!! Känns skönt å veta att nästa gång jag får ett positivt test e det för att det bor en liten spire i magen min=) Lycka till med 2pp Lilleputt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå