Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen da damer, 9/9-08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

56 dager igjen her :)

Skrevet

Ligger laaangt bak. 84 dager igjen :-) Men når det er sagt trenger jeg nok alle dagene som er igjen til forbredelser. Samboer har gått i gang med å bygge rede for fullt. Revet ned vegger, revet opp gulv m.m. 2 åringen er mektig imponert over pappaen sin. Men det er mye som skal bygges opp igjen og ikke minst ryddes på plass. Og farten min er ikke som før. Det går fryktelig sakte med alleoppgavene.... ikke minst med en aktiv 2 åring i huset :-)

Skrevet

40 igjen her!:) endelig høygravid!

Skrevet

10 dager!:P

Skrevet

28 dager igjen,og gleder meg til å ikke gå å bekymre meg hele tiden, og til å sove igjen!!

Og til å få se og holde lillenurket!!;)

Skrevet

40 dager igjen, så da er jeg vel endelig høygravid ;o) Selv om jeg har følt det slik den siste uka da...!

Skrevet

4 dager:-) skal t JM i dag og kommer til å be om igangsetting neste uke hvis babyen ikke kommer før d da... Vil nemlig rekke å plukke litt blåbær før den er helt borte og ødelagt, men klarer d ikke nå me mage og bekkenløsning.

Skrevet

7 dager igjen!

Skrevet

- 2 dager... og jeg vil føde nååååååå!!

Skrevet

50 dager igjen! - Dette går litt fort for tida:)

Skrevet

39 dager til termindato jeg fikk på st.olavs her. :) gleeeeeeder meg sånn!!! :o)

(33 dager til termin jeg fikk på privat ul på medicus....)

spennende!

Skrevet

26 dager - og det begynner å gå opp for meg at det er jammen ikke lenge til.... ;) nesten så jeg har lyst å plusse på noen dager igjen...

Skrevet

1dag igjen....spennende:)

Håper på at noe skjer SNART:)

Skrevet

31 dager til Ul termin og 22 dager til menstermin :)

Skrevet

69 dager, syns det går rimelig fort dette nå. Har faktisk litt angst for å ikke få gjort alt klart før han melder sin ankomst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...