Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 24 år og har termin i januar. Min far(56) har akkurat giftet seg på nytt med ei fra vietnam(34). De skal ha en unge i januar. De har faktisk samme termin som meg. Jeg synes det å være 56 år og få et spebarn er skikkelig ekkelt! ÆSJ ÆSJ ÆSJ!!!! Jeg er så sinna!!! Og ikke kom her og si at jeg er bortskjemt! For det er jeg ikke. Jeg er redd for hva som vil skje med babyen hans. Kommer han til å misbruke ungen? Slå? Psykisk knekke barnet? Slå moren??? Jeg er livredd og sinna!! Det er ikke en ting jeg kan gjøre for å forhindre det jeg vet kommer til å skje!! Jeg har kontaktet barnevernet og tipset de om hvordan han er. Men siden alle anmeldelser mot han har blitt henlagt pga bevisets tilstand, har han ikke noe rulleblad. Men han er jo en person som alle digger!! Ingen ser forbi den falske fasaden hans. Du må leve i helvete for å tro det selv! Så urettferdig at slike psykopater kan holde på som han gjør! Skulle vært en varselstrekant i panna på han. Slik at alle barn og kvinner kunne skygget unna. AAAARGHHH
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Uff!Føler med deg. Stakkars vietnam dama. Det beste er jo kanskje at han begynner å bli gammel.Naturen tar seg av sånt.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Si ikke det, 06.09, ukrutt forgår ikke så lett. Den pure ondskap kan leve svææært lenge, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Nå vet jeg ikke hva han har gjort mot deg, men på generelt grunnlag så ser jeg overhode ikke noe ekkelt ved at en mann på 56 år får et barn. Du er klar over at dine foreldre hadde sex for å få deg, ikke sant? Hva det i det hele tatt har med at han ifølge deg både er barnemishandler og pedofil aner jeg ikke, men fra her jeg står kan det liksågodt være du som eier problemet og ikke han, kona hans, eller hans kommende barn. Dersom det faktisk er slik at faren din er en real drittsekk, så sørg for å få et godt forhold til din svigermor. Dersom hun skulle være i fare, så er jo du den som bør være best i stand til å plukke opp signalene og hjelpe henne og barnet ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå