Mor&barn Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 noen kaller det artig, andre irriterende. Du må ha skrekkelig lite å finne på.
Joikaboll@ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Det er alltid moro å ha det artig på andres bekostning. Personlig syntes jeg det er lavmål.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg prøver desperat å ungå å skrive en oppgave;)
Mor&barn Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Noe måtte det jo være Hadde du lagt like mye engasjement og tid i den som du gjør her garanterer jeg deg en A.
Ønderkåver Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Hvis du gjør en god jobb med oppgaven, så kanskje du unngår å måtte gå åttende klasse om igjen vet du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå