* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 hvis ikke gjør jeg det. det her blir for dumt, og jeg ser nå at det er mange brukere som blir misbrukt her.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 jeg tenkte akkurat på det. kanskje hvis alle som blir kopiert skriver til modde så blir det gjort noe?
* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 ja,det er så irriterende...vet ikke hvorfor jeg henger meg opp i den men...hehe... men jeg tror ho ville gi seg nå, etter som jeg så et innlegg her ...
Joikaboll@ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Om hun gir seg eller ikke er vel det samme, gjort er gjort. Jeg har sendt mail til modde, uten en gang å ha hvert innvolvert. Men syntes dette er lavmål på høyt plan.
* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 bra joika.... det er forresten favorittmiddagen til barna i huset...hehe..
Joikaboll@ Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Det skal mye til for å irritere meg, men det klarte du. Og det både på bryllupsdagen og bursdagen min. Ditt krek!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Er jo flere som driver å kopierer her. Masse ID'er... Tydeligvis dagen for frustrerte fruer å få litt spenning i hverdagen.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Du er bare sur for at jeg ikke lånte ditt nick;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå