UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Ferdig med ett strøk i det nye hobbyrommet mitt! Og må stå opp 07 i mårra for å male det andre strøket =P Så kommer snekkern og legger gulvet i mårra ettermiddag, og forhåpentligvis får vi også listet i mårra eller i over i mårra. Hater å male, men gleder meg så til å få eget rom til alt rotet mitt!!! Lykkelig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå