Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg vet ikke om det alltid har vært slik her inne med drittslenging og navnetyveri og gud vet hva, men går det an å gi seg med det snart? Det er så utrolig kjipt at noen legger sjelen sin i å ødelegge et nettforum, for fortsetter det slik er det nettopp ødelagt det kommer til å bli. Enten stenges det når Hjemmet Mortensen ikke ønsker å stille seg bak det lengre, eller så forsvinner alle de seriøse brukerne her inne. Jeg er så lei av at folk unnskylder denne trenden her inne med at alt ikke skal måtte være så seriøst hele tiden, at det er frihet til å bruke forumet som man vil, og at litt humor lyser opp hverdagen. Det er ikke annet en en j**** barnehage her inne slik det er nå. Ikke si at det bare er å ignorere heller, for det tar virkelig helt av. Jeg vet at dette innlegget sikkert bidrar til at folk syns det er enda morsommere å holde på slik, men jeg klarer bare ikke å holde munn. Velger å være anonym for å slippe å skifte nick etter at noen har kødda med identiteten min.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Det som er skremmende er at de ganske sikkert har barn, og vi vet jo hva statistikken sier ang mobbing.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Bytta de ut identiteten din med en kopimaskin?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Takk HI Da er ikke jeg den eneste som begynner å mistrives med oppførselen til folk her inne. Blir helt matt jeg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 skjønner hva du mener.. det er litt lei igrunn... det var så trivelig her før
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Tviler på at det noen gang har vært hyggelig her. Så mye dritt kan da ikke bare helt plutselig ha dukket opp - eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå