Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??? Plis....sliter litt her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg velger å skrive her, siden de fleste likevel vet hva jeg har gått gjennom... Hadde kommet til å bli avslørt inne på anonymforum likevel...

Altså....xen terroriserer meg igjen....og nå makter jeg ikke mer...

Nå skal altså han og det der han er sammen med overta huset som vi hadde....og det er jo ikke langt unna her jeg bor. det er sånn at jeg er nødt til å kjøre forbi der hver bidige dag...jeg har ikke annet valg, det er den eneste veien.... Men nå skal de altså begynne å flytte inn der om bare noen dager, og det orker jeg ikke se på.... Jeg må bort herfra.... Sitter bare å griner her... det er ikke noen ledige leiligheter, jeg har tråla nett... Hva gjør jeg?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som han gikk fra deg for henne? :S

Huff så grusomt.

Du kan ikke flykte til mor & far for en stund? Eller en annen by for den saks skyld? Noe slikt vil man jo ikke bo oppi. Spesielt ikke når det er ditt hus :(

Skrevet

Huff.....ingen god situasjon. Hvor bor du? Må jo finnes et krypinn i en annen bydel eller uttafor vel? Ett eller annet?

Skrevet

Det er ikke noe her.... til mamma kan jeg ikke flykte..ikke sånn som jeg har det nå... Jeg passer en hund, så jeg har to hunder her nå...

jeg har tråla nettet, spurt venner om de vet om noe... Men desverre så er jeg alenemor, og derfor stiller jeg bakerst i køen når det gjelder leilighet.... Det er ikke lenge siden jeg ringte på alt som var, men ingen er int i å ha en alenemor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...