Honningmelon Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 På barna deres altså. Bruker dere dem som vanlige inneklær i for eks. barnehagen, eller bare som pysj, eeeeller som kosedress hjemme? Syns det virker som et kjekt plagg i bhg, men er litt redd de ansatt skal tro jeg har sendt barna mine i pysjen...
Monajenten Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Mine har gått med heldrakter inne utenpå gjerne strømpebukse og body/genser på kalde dager. Funker fint det:-)
Banshee Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Bruker det som både inne og uteklær på varme dager jeg. Snuppa syns det er deilig med slike dresser, hun har mange forskjellige (katvig, molo etc) Er det litt kaldt har hun body og strømpebukse under, er det varmt har hun kun bleie og dressen på.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 hehehe de er jo altfor dyre til å brukes som kun pysj:)
Honningmelon Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Ja, det er liksom derfor jeg lurer :-) Så det er greit å sende de i bhg med slike? Ser jo liiiitt ut som pysjer da?! ;-)
Sånn kan det gå Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Heldrakter har de kun brukt når de var babyer og da har de brukt dem hele døgnet.
Den lille prinsesse Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Får alltid kommentarer som å så fin pysj osv... Kan ikke annet enn å rette på og si litt bestemt heldrakt. De færreste vet vel at det er heldrakter og ikke pysj og at de er langt fra rimelig, hehe! Har jo ikke på barna pysj ute hmf!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå