Gå til innhold

Hvordan bruker dere heldrakter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På barna deres altså.

 

Bruker dere dem som vanlige inneklær i for eks. barnehagen, eller bare som pysj, eeeeller som kosedress hjemme?

 

Syns det virker som et kjekt plagg i bhg, men er litt redd de ansatt skal tro jeg har sendt barna mine i pysjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har gått med heldrakter inne utenpå gjerne strømpebukse og body/genser på kalde dager. Funker fint det:-)

Skrevet

Bruker det som både inne og uteklær på varme dager jeg.

 

Snuppa syns det er deilig med slike dresser, hun har mange forskjellige (katvig, molo etc)

 

Er det litt kaldt har hun body og strømpebukse under, er det varmt har hun kun bleie og dressen på.

Skrevet

Ja, det er liksom derfor jeg lurer :-) Så det er greit å sende de i bhg med slike? Ser jo liiiitt ut som pysjer da?! ;-)

Skrevet

Heldrakter har de kun brukt når de var babyer og da har de brukt dem hele døgnet.

Skrevet

Får alltid kommentarer som å så fin pysj osv...

Kan ikke annet enn å rette på og si litt bestemt heldrakt.

 

De færreste vet vel at det er heldrakter og ikke pysj og at de er langt fra rimelig, hehe! Har jo ikke på barna pysj ute hmf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...