Isopora Gravid♥ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Sambo og jeg har vært sammen i 4 år 9 oktober. Jeg tror ikke han kommer til å fri, han er liksom ikke typen.. begynner å bli litt utolmodig.. hehe. vi prøver å få barn, men det skal vist ikke være så lett. er i 14 pp og igang med utredning. jeg lurer veldig på om jeg skal fri rundt 4års jubileumet vårt? har alltid tenkt at det er mannen som skal fri, men.. hehe. noen som har gode forslag til hvordan jeg kunne gått frem i såfall?? ser for meg å reise til oslo eller ett eller annet sted på hotell for å ferie hvertfall? noen med meninger eller ideer?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hvis du har lyst å gifte deg, må du jo fri Menn er så utrolig treige, de skjønner ikke det der! Håper du får JA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå