Gå til innhold

Skal jeg fri?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg har vært sammen i 4 år 9 oktober. Jeg tror ikke han kommer til å fri, han er liksom ikke typen.. begynner å bli litt utolmodig.. hehe. vi prøver å få barn, men det skal vist ikke være så lett. er i 14 pp og igang med utredning.

 

jeg lurer veldig på om jeg skal fri rundt 4års jubileumet vårt? har alltid tenkt at det er mannen som skal fri, men.. hehe.

 

noen som har gode forslag til hvordan jeg kunne gått frem i såfall?? ser for meg å reise til oslo eller ett eller annet sted på hotell for å ferie hvertfall?

 

noen med meninger eller ideer?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lyst å gifte deg, må du jo fri :)

Menn er så utrolig treige, de skjønner ikke det der!

Håper du får JA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...