Gå til innhold

Ekteskap og skatteregler


Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har eg og sambo prata litt om å gifte oss, sånn i all hemmelighet og så heller feire det når vi er litt mindre gravide;-) Og så prata vi litt økonomi her en dag, og er det ikke sånn at dersom dersom jeg tjener veldig lite (eller ingenting?) får ektefellen skattefritak(forsørgerfritak) på opp til 75 000 kr? Noen som vet hvordan dette virker? Hvor mye vi kan tjene hver for oss for å komme inn under denne regelen? Burde jo egentlig tenkt på dette i fjor, for i år tjener eg 0kr, men men..

 

Tar også imot tips til "hemmelige"/"små" bryllup;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...