to guttegull Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Min andre perfekte lille gutt kom til verden 29 august, hele ni lange dager over termin. Han var absolutt verdt å vente litt ekstra på! Nå koser jeg meg hjemme og prøver å lære meg hvordan det nye livet skal leves. Det er en herlig følelse å være mamma til to skjønne gutter! ..og det føles stort å plutselig være en familie på fire! Takk for gode råd og morsomme timer her inne. Lykke til videre allesammen!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer! Heldig du er! Kos dere masse.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så masse, kos dere i tiden fremover c",)
julibaby2 Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Å 9 dager over. Godt det kommer noe fantastisk ut av det. Gratrtis med den lille. Kos dere i barsel. Stor klem fra meg.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye med gutten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå