Gå til innhold

Da sier jeg takk for meg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min andre perfekte lille gutt kom til verden 29 august, hele ni lange dager over termin. Han var absolutt verdt å vente litt ekstra på!

Nå koser jeg meg hjemme og prøver å lære meg hvordan det nye livet skal leves. Det er en herlig følelse å være mamma til to skjønne gutter! ..og det føles stort å plutselig være en familie på fire!

 

Takk for gode råd og morsomme timer her inne.

Lykke til videre allesammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Heldig du er!:) Kos dere masse.

Skrevet

Å 9 dager over. Godt det kommer noe fantastisk ut av det. Gratrtis med den lille. Kos dere i barsel. Stor klem fra meg.

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...