BellaSuz Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei dere som shopper på target.com! Hvordan får dere sendt varene hit til Norge? Jeg ser på siden deres at de ikke shipper internasjonalt....? Har så lyst å shoppe derfra:-)
clarice_starling Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg sendte dem en mail en gang. Og fikk til svar at de ikke sendte annet enn i USA som du sier. Da må vi bestille til en adresse i USA og be noen sende videre for deg... Savner veldig Target
Norwegian by injection Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Hei...jeg handler mye hos target.com...men alt blir sendt til min mor som bor i USA....men du kan godt prøve jetcarrier.com. De sender varene videre til norge. Lykke til!
BellaSuz Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Takk for tips! Kjenner dessverre ingen i USA som varene kan sendes til, så da blir det nok Jetcarrier på meg...
Monajenten Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Hva selger de der?? Har på følelsen at jeg ikke tør å klikke meg inn nemlig....:-s
Norwegian by injection Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Alt mulig rart!! Bare klikk du, he he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå