mai mammaen til to Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 lurer litt på hva som er vanlig....
Ranveig R Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 I sommar, då han var 2 år og 10 mnd. Slutta om dagen først, men to veker etter var alle nattbleiene tørre, så du slutta vi heilt. Hadde aldri trudd det skulle vere så enkelt, men for oss gjekk det heile "av seg sjølv" )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 I sommer. En liten uke før to-årsdagen. Kunne ikke tro det, hun hadde vært på ferie med pappaen sin og så hadde hun sluttet da. Flinke pappan og flinke tuppeline.Tok vel godt over to uker før hun var helt tørr:)
solstråle69 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jenta vår sluttet for 1 mnd siden, 2 år og 10 mnd. Jeg er også overrasket over hvor greit det gikk. Men vi har overhodet ikke stresset, tror det er viktig. Begynte egentlig før sommeren med at det var stas å få klistremerke i bhg når de gikk på do.
clarice_starling Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Mine gutter sluttet da de var 2 år og 3 mnd og 2 år og 5 mnd...
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Eldstemann var 3 år og 4 mnd. da han sluttet helt. Vi slet litt med å få han til å bæsje på do, men det gikk seg nå til. Minstemann er bare 14 mnd. enda, og er livredd for potta! Hehe... Så stresser ikke med det enda. Det er store individuelle forskjeller ute og går, og har inntrykk av at alt mellom 2-4 år er "vanlig".
67 grader nord Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Guttemannen er 3 1/2 år og er i intens pottetreningsperiode nå. Full kontroll på bæsjing, et og annet sjeldent uhell om dagen og bruker fortsatt bleier om natta. Lillesøster er ikke klar for pottetrening, hun blir to i november.
Lille Lu Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Vesla her slutta i sommer, da var ho 2 år og 7 mnd. Datteren min har 3 jevngamle venner som ikke er i nærheten av å begynne å slutte ennå, og jeg tror at de fleste slutter sånn rundt 3 år. Men det er ikke uvanlig at noen nærmer seg 4 heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå