gravid igjen :) Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 er inne i min 11 uke og syns magen vokser og vokser.... synest den kommer mye fortere denne gang enn med første mann, normalt?
SuperGlad Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 nr 1 var 8 mnd da jeg fant ut jeg var gravid, så jeg hadde mage fra før av, tihi :-) Men babymage ble synelig allerede da jeg var en 7-8 uker på vei tror jeg. Tok gravidbilder da jeg var 15 -16 uker på vei.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Den poppet ut når testen viste positiv hehe I uke 12 kunne jeg ikke skjule det lenger..
gravid igjen :) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 hehe.. godt og høre at det er andre også som hadde mage tidlig.. håper bare ikke den fortsetter i samme speed kommer til og se dagsventende ut i uke 15 hehe
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Kunne ikke bruke annet enn mammatøy i uke 9-10. Fødte i oktober, og i fjor sommer fikk jeg mange kommentarer på magen. Ala snart fødeklar? Tvillinger?
gravid igjen :) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 hehe.. fikk også samme spørsmålene da jeg var gravid med første mann.. veldi gøy hehe.. men men, sånn er det. vi bærer barnet uligt, og ingen er like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå