Gå til innhold

Så var det vekta da...


marvin

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med vekta maimammaer??

Jeg la på meg 15 kg i svangerskapet å har gått ned 12 kg til nå. Merker at forbrenningen brå stoppet etter at lillegutt sluttet med pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg la på meg 9 kg, og de var borte før jeg kom hjem fra sykehuset. Etter det har det forsvunnet 7 kg til så jeg har vært veldig heldig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg veier 3,5 kilo mindre enn før jeg ble gravid, men har fortsatt min 15 kilo som skal bort :-(

 

La på meg ca 18 kilo pga hormonene i forbindelse med prøverørsforsøkene så har da en del som skal bort igjen :-(

 

Har ikke vært flink med maten i det hele tatt de siste 2 mnd så her blir det skjerpings, men ikke før etter at vi har vært i syden. Skal være forsiktig før det også, men reiser den 25 sept så ikke så lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 21 kg i svangerskapet, nå har jeg 3-4 kg igjen før jeg er tilbake der jeg var:) Blir ikke tid til noe trening, men blir jo en del tur-gåing da, så regner med og håper at de siste kiloene forsvinner etterhvert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 24 kg i svangerskapet, 18 av dem er borte nå.. Det går ganske så trått, men men.. er lenge til jeg skal sprade i bikini ;)

 

Går masse lange turer og har startet opp igjen med treningen - får vel ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vekta står på for mye når jeg tramper på den ja, tror det kan være noe galdt........med den :-/ hahahaha....... Hos meg går det sent nedover, men tenker ikke så mye på det mens jeg ammer. Skal ta en skjerpings når jeg er ferdig med puppen. Det gikk ikke like fort ned nå som tidligere nei, men tror nok det kan ha litt med alderen å gjøre også. Det er jo tross alt 11 år siden sist og har fyllt mine 35 :-) Så de fleste her er vel bare pikene i forhold til meg da tenker jeg :-/ ? Det er bra for dere, jeg får slite litt ekstra med mine kilo jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La på meg 13 kg og har gått av meg 15 så er kjempe fornøyd. Men skal ha av ca 10 kg til nå. Har begynt med trening så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 18 kg og har vel gått ned alle. Har begynnt å trene bra igjen så legger vel på meg litt muskler tenker jeg, merker at jeg var blitt mye tynnere rundt armer og lår uten trening, meeeen de var veldig dvasse da, så bedre at vekta viser litt mer og at jeg er fast i fisken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 12 kg, de var borte da jeg kom hjem fra sykehuset, så jeg var da på matchvekt. deretter har 5-6 kg til forsvunnet, så jeg er faktisk på fetekur nå. Synes ikke selv jeg er noe fin når jeg er for tynn, så vil opp på matchvekt igjen. Spiser smør og sauser med overlegg nå, det er ikke lett å gå opp heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeh la på meg 18 kg og har gått ned 17.. men har fremdeles 5 kg til som må av men vekta har bråstoppa og ingenting nytter... delammer nå. forbrenner man mindre da enn om man fullammer????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil våge å påstå at ammingen har gjort fint lite for vekta mi. Det bør absolutt ikke være en hvilepute..På jordmorsamtale etter fødselen fikk jeg vite at mange ikke går nevneverdig ned før etter at de har sluttet å amme - kroppen holder gjerne på vann etc.

 

Enda en grunn til ikke å tenke fooor mye på vekta før etter at man er ferdig med å amme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har kuttet ut snop nå denne uken, spiste en is en dag og en sjokoladebolle, men eller har jeg vært veldig flink.

Gikk på vekten i dag og hadde gått ned 0,5 kg siden mandag så håper at det fortsetter slik.

KUN lov å spise snop på lørdag og søndag nå fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...