Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 oppdaget i dag, dag at min , ja hva skal jeg kalle han, har kjøpt gave til meg, 30 årsdagsgave, selv om deter en stund til. han sa at han hadde kjøpt den på salg i mai og jeg var nyskjerrig som fy og han sa jeg kunne til nød se, men fikk den ikke før dagen. men det har seg jo slik at jeg på slutten av juli fant ut at han hadde vært utro mot meg tidligere den måneden, så nå er vi i en slags finne ut av ting fase, jeg vet ikke jeg.. men gaven skulle jeg få uansett. så da måtte jeg jo se hva det var, ja da, noe jeg har sett på lenge, men ikke tort å håpe på,ever, enstens-diamantring, svæææær... måtte prøve, men den var litt liten.. oisann... han er nå litt søt å da, men lurer litt på hvorfor da, men den var jo kjøpt før det meste skjedde.... hva tror dere?
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Bling makes women forget. Skal det være greit å kjøpe deg fri da? Kan jo hende han kjøpte den etter utroskapen. Dette vet du ikke for sikkert. BTW: hadde han vært ordentlig mann, hadde han ventet til salget var over, og heller kjøpt noe nyinnkommet til full pris. Hihih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå