frøydis m/ 4 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 halve siden her altså! Da tror jeg snart jeg kan ta kvelden. Godt når dt blir orden på sysakene :-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 og når du har ryddet her litt igjen, så kan du komme på besøk å hjelpe meg litt også :-) Jeg kan lage middag til deg!
frøydis m/ 4 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Ja takk!!! Jeg gjør nesten hva som helst for ferdigservert middag, skal du vite. Vet forresten ikke om jeg egentlig egner meg så godt i ryddebransjen. Bare hvis du har et skap eller et eget rom jeg kan stu alt inn i slik at det blir ryddig andre steder. Eller kan jeg bare kaste alt jeg ikke finner egnet plass til???? Da kommer jeg sporenstreks :-)) Hva får jeg til middag? No vart du skræmt no :-))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Jeg skremmes ikke av trusler om ryddehjelp. du kan velge mellom kjøttkaker, pastasalat eller rødvinsfondue.... eller er det ikke lammestektid snart? du velger jeg lager.... og du må gjerne kaste det du ikke finner plass til, det er helt i orden, jeg hyrer container :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå