Gå til innhold

Er det bare jeg som HATER facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært en person som gjør motsatt av alle, inkludert dette med facebook. "Alle" skulle ha det, og jeg tenkte at dette er bare tull og jeg trenger ikke dette. Jeg spøkte med samboeren min med at jeg skulle opprette en profil der for å holde kontakt med gamle venner. Han sa at det kunne jeg bare glemme (sjalu!). Tenkte ikke mer over det, (ville jo ikke ha noen profil,skulle bare se hvordan han reagerte). Men tror du faen meg ikke dusten oppretter en profil sånn at han kan "holde kontakt" med en kamerat som hadde flytta nylig. Okey...så sjekka jeg ut profilen hans, og han er venn med haugevis av jenter, til og med MINE jentevenner som JEG ikke "fikk lov til"!!!! Hvor hykler er han ikke? Blir helt kvalm jeg. Vekte han i stad og sa det jeg mente, håper han får jævlig dårlig samvittighet. Noen som støtter meg her?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns vel du overreagerte en smule, du kunne jo ha tatt en prat med han når han våkna, i stede for å vekke han og gi han inn.

Jeg hadde i allefall ha lukket øra, dersom noen hadde vekket meg bare for å klage. Jeg ville nok heller blitt iritert på personen, istede for å fått dårlig samvittighet. Så på meg så ville det ha funket mot sin hensikt.

Helt klart hykler, men samtidig kanskje han har fått tenkt seg om, funnet ut at hans første tanke var tåpelig.

Skrevet

Hehe..

Undskyld for at jeg ler, men er det virkelig slik at mann må ha tillatelse fra kjæresten sin for å ha en facebook profil? Det er da noe av det rareste:p

Kanskje litt unødvendig å vekke han for å kjefte på han da, men skjønner jo at du blir oppgitt.

Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor typen din får bestemme hva du får lov til og ikke lov til? I alle fall av slike fille ting som en profil på facebook!:P

Skrevet

Skal små bagateller som dette lage en "krangel" eller diskusjon? Er dere ikke frie til å gjøre det dere vil, og stole så mye på hverandre, at denne bagatellen ikke skal skape konflikt? "Stakkars" deres lille barn. Håper dere er voksne nok til å skjønne at det kommer nok større utfrodringer i livet, enn en profil på facebook, lurer på hvordan dere som par skal takle det. Håper dere skåner barnet deres for all den krangel og frustrasjon som velter seg i dere hver gang dere misstenker den andre for noe som helst... Det MÅ jo selvfølgelig være en skummel hensikt bak(?)... Eietrang er ikke sundt, og dere kommer til å slite med sjalusien deres. Finnes teraupauter for sånt!

Tillit, Marianne_87!! Det aller viktigste for å ha et harmonisk og godt forhold til hverandre, og ikke minst for å skape en trygg oppvekst for barnet dere venter!

Skrevet

joda, facebook er noe tull. Men ikke noe å krangle om. Hver sin lyst!

Vet ikke hva som er teitest av å ha facebook-konto eller å bli sint på kjæresten sin fordi han har en... (Retorisk sett ligger du jo bakpå uansett. Latterliggjøring og nedlatenhet er mye mer effektivt.)

;-)

Skrevet

Huff og huff..profil på facebook?? her er det ingen håp! Pakk tingene dine å gå, umiddelbart!!!

Skrevet

LER meg skakk

Skrevet

Stakkars deg,- tenkte først jeg ville si noe om at du er i et unormalt umodent forhold men så kikkket jeg på nicket ditt og tenkte at hvordan skal du vite bedre lille deg. Lykke til med fremtiden, den blir nok lang og spennede : )

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2658170.ece

Hvis dette går gjennom er det bare å slette facebook kontoen folkens.

Det er ikke paranoia etter min mening, all empiri tilsier at myndigheter bruker den informasjonen de får dersom de ønsker. I norge har vi flere saker historisk, og i USA er jo dette selvsagt hverdag etter Patriot act.

Skrevet

kommer jo aldri datatilsynet til å godta

Skrevet

Håper du har rett, men gudene vet.

Frp, Norges største parti, er på vippen på dette punktet, og kommer til å stemme for dersom de kommer til makten. Høyre og de andre borgelige partiene har jo vært for dette lenge.

Patriot act my ass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...