Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 er koselig. I høstmørket og godt kledd. Med store barn i huset så er vi heldige og kan gjøre slikt. Og det artige er å måtte innse at vi har kommet i den alderen at vi faktisk møter gamle kjente som også er ute og "spaserer" på kveldstid:-) Fniiiis.....det er jo slikt som foreldregenerasjonen bedriver det!!! Men deilig å luftes litt sånn på kveldstid er det:-) Ung eller gammel!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hadde gubben blitt med på tur tror jeg flere enn meg hadde ringt legevakta.Da hadde han vært bra syk ;o) Men er koselig med slike turer.Pussig at du skriver om di du treffer.Jeg å tenker slik om jeg ser noen spasere forbi ;o) Men jeg hadde tenkt å trille tur i dag.Men får se om været bedrer seg. Ble ikke møtt av sol og 18 grader da jeg sto opp nei. Å så er jeg litt skranglete etter gårdagen. Litt for mye action ei stund,hehe.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Vet du, det gleder jeg meg til òg. Men guttene er nok for små til at vi kan gå fra de begge to:o) Men om noen år, da kan vi gå kveldstur i høstmørket..... Hmmmmm vi burde nok hatt noen store barn også..... Kanskje vi skal adoptere et eksemplar i alderen 14-18 år??? Eller kanskje ikke???? Hyggelig å treffe gamle kjente, og med gamle mener du at du har kjent de lenge...... For gamle er de vel ikke???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Neeei, bare gamle kjente ja!!! Ikke gamle i alder:-) Men mye moro har vi hatt og det er jammen en god stund siden ungdomsårene altså;-D Ikke for det, vi husker det godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå