Gå til innhold

klarer dere å

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

spise bare 1 flak av en potetgull skål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer det ikke.

Skrevet

Enten alle eller ingen. Sånn er det her. Så lite potetgull i heimen.

Skrevet

Haha....nei jeg gir meg ikke før det er tomt.

*kremt* Har forresten akkurat spist opp snuppas pose med Elias potetgull..... ;o)

Skrevet

Har da liten tro på at noen og 40% av norges befolkning klarer det. Her inne er vi jo foreløpig 100% som ikke klarer det.

Skrevet

HVa sikter du til nå? Noe jeg ikke har fått med meg?

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Jeg klarer det heller ikke - og jeg er ikke engang spesielt glad i potetgull;)

Skrevet

Et program på tv norge som går nå.

Skrevet

nei, sannt ,ikke jeg heller.

Skrevet

Akkurat, ja. Jeg venter jo på den filmen, jeg...

Skrevet

ser du på det nå mens du venter?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke går ann!! Da kunne vel den personen likegått bare tatt 0??? Skjønner ikke poenget med å bare ta en jeg hehe.. Jeg begynner med en så en til så en til. Kikker ikke oppi skålen en gang før hånden plutselig treffer bunnen av skåla og jeg har gjort det igjen.. SPIST ALT!!!!!!!!! Da særlig hvis det er popcorn:)

Skrevet

Nei, med mindre en eller annen luring har satt frem potetgull med rekesmak som en ond spøk.... Noe av det værste jeg har smakt noensinne!!! USJ!

Skrevet

Reagerte på det her i huset også, vi sa at det umulig kunne være riktig.... hehe:) hverken jeg eller sambo greier å ta bare ett potetgullflak:)

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke klart.. Tømmer jeg potetgull i en bolle er den bollen tom i løpet av kvelden..

Skrevet

Ja jeg hadde nok klart det hvis jeg gikk inn for det. Jeg slanker meg og det har hendt at sambo har noe eller en av barna kommer med noe til meg. Men jeg hadde ikke klart det bare for det hvis jeg ikke slanka meg og ikke tenkte over det.

Jeg er uansett ikke noe glad i potetgull. Tar heller ostepop hvis jeg først skal ha noe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...