Gå til innhold

Bruker dere bare ull om vinteren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 5 mnd og er snart stor nok for strl 68. Tror hun har 20-30 bodyer i den størrelsen. Men det nærmer seg vinter. Bruker dere bare ull om vinteren? I så fall, hva skjer med alle andre bodyene? VIl gjerne bruke de. Bruker dere ull ute og vanlig inne? eller bare ull på de kaldeste dagene? Litt grønn her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ull når han sover ute og leker ute.

Bomull inne, men på spesielt kalde dager så er ull godt inne også.

Skrevet

bruker mye ull under, også body/genser over.. men ja, jeg gjorde samme tabben.. mange bodyer som ikke ble brukt vinterhalvåret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...