mastermind Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Snuppa er 5 mnd og er snart stor nok for strl 68. Tror hun har 20-30 bodyer i den størrelsen. Men det nærmer seg vinter. Bruker dere bare ull om vinteren? I så fall, hva skjer med alle andre bodyene? VIl gjerne bruke de. Bruker dere ull ute og vanlig inne? eller bare ull på de kaldeste dagene? Litt grønn her.
Alba44 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Bruker ull når han sover ute og leker ute. Bomull inne, men på spesielt kalde dager så er ull godt inne også.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 bruker mye ull under, også body/genser over.. men ja, jeg gjorde samme tabben.. mange bodyer som ikke ble brukt vinterhalvåret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå