Gå til innhold

Er du høygravid? Pynter du deg til daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei skikkelig jålejente og prøver å pynte meg litt hver dag.

Bruker sminke og prøver å finne klær som ser fine ut - det med klærne begynner jo å bli litt vanskelig siden det ikke er så mange bukser jeg klarer å gå med lengre ( er 37 + 3 ) - gidder ikke å kjøpe nye mammaklær nå .

Men jeg elsker kjoler , og siden jeg har mange såkalt hverdagskjoler , bruker jeg nesten bare det nå. De er lett å pynte opp og ned med smykker o.l.

Det gjør ventetiden og hverdagen litt lettere og gøyere når jeg gjør det beste ut av utseendet synes jeg !

Hva gjør dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ønske jeg var flinkere. alt er et ork. ting strammer, jeg er sliten og vil bare sove osv.

så her er det joggebukse og topp til hverdags både hjemme og til barnehagen ( bor på landet der mange kler seg sånn).

sminker meg bittelitt når jeg skal bort. men det er ikke ofte jeg skal bort da... siden jeg ikke orker.

Skrevet

Nà er det 2 uker til jeg er hòygravid da, men jeg dusjer og sminker meg hver dag, og gàr med klaer som er komfortable og fine. Altsà, ikke noe pynteklaer, men fine hverdagsklaer kan du si :-) Jeg gjòr det jeg kan for à fòle meg litt mer vel, sà lenge jeg orker.... :-)

Skrevet

Ja liker å pynte meg, men kan ikke påstå at jeg pynter meg til daglig.... MEN liker å se bra ut, sminker meg hver dag & kler meg fint (det jeg føler meg slankest i, så det blir mye vasking av den svarte buksa og et par topper, hehe) :-)

Skrevet

Jepp, jeg er jålejente av rang!!

Har brukt tights og kjoler -både mammakjoler og vanlige -som passer selv om man er gravid, og kuule mamma bukser og topper/gensere har jeg også.. Var nemlig så heldig å komme over noen supre tilbud i uke 8, på en butikk som gikk konkurs, så jeg fikk mammatøy på posesalg; betalte 200 kr posen. Regna over det når jeg kom hjem og hadde egentlig handla for 5700 kr :) -og jeg betalte 400 kr for 2 poser :)

Jeg sminker meg hver dag og bruker både store smykker og øreringer osv...

Men har også dager med hestehale og joggebukser, pledd og TV!!

Noen dager må man bare slappe av fra alt rundt..

Men liker å stæsje meg når jeg vet det vanker besøk :)

Vi er forskjellige og godt er det :)

Skrevet

Tja, en uke til jeg er høygravid, men....

Jeg er fortsatt i jobb og har dressplikt på jobben så jeg kan vel si at jeg pynter meg

Deilig å sitte i behagelig tøy på kvelden da:)

Skrevet

Jeg er på overtid og spankulerer rundt i joggis.. Får rett og slett ikke på meg noe annet og ikke gidder jeg heller.... Ventetida heeelt på slutten har tatt knekken på meg...*GRIN* Var før den tid ei dolle jeg og=)

Skrevet

Tidligere i svangerskapet så jeg ut som en grå mus med svarte ringer under øynene og pistrete hår! Følte meg ikke i form til å finne fram pene klær og sminkesakene!! Men etter at jeg ble høygravid har formen på en måte blitt bedre. Til tross for vondter og kynnere. Jeg er mer opplagt og opptatt av hvordan jeg ser ut igjen. Før jeg ble gravid sminket jeg meg hver dag og brukte litt tid på meg selv hver morgen. En dag for et par uker siden, da jeg ble høygravid, sto jeg å tittet meg i speilet å følte at NÅ vil jeg begynne å sminke meg og ordne meg igjen! Man føler seg jo mer fresh og opplagt når man er litt opptatt av utseende!.

Skrevet

Jeg prøver å se ålreit ut....Sminker meg og ordner håret hver dag.

Nå har jeg 9 dager til termin, og jeg må innrømme at det ikke er så mange klær som passer lengre. Men det kommer ikke på tale å gå ut i joggebukse....Så det blir ikke så mye variasjon da.

Skrevet

Nei det kan jeg nok ikke påstå at jeg gjør. Men jeg pynter meg lite til vanlig også, trives best i jeans og hettegenser....

Skrevet

pynter meg hver dag jeg:) føles litt bedre når man ser allright ut:)

Skrevet

pynter og pynter.. jeg sminker meg jo, og passer på at håret ser fint ut..men ellers er d litt vanskelig å "kle seg opp" når joggebuksen er blitt min beste venn........ jeans er vondt, og jeg følr meg faktisk mer "sexy" i en joggebukse enn en jeans for tiden:P

Skrevet

Jeg er nok like bertete som alltid ;) Jeg har jobbet som stylist og makeup artist så jeg har det nok godt inn i blodet.

Når det kommer til klær så strammer jo absolutt alt bortsett fra kosebukser/joggebusker, men over mitt døde lik før jeg begynner å gå i det ;p Nå sitter jeg å dagdrømmer om alle nye klærne jeg skal kjøpe straks jeg har født og klarer å få av meg alle kiloene! :o)

Skrevet

Pynter meg som best jeg kan jeg. Føler meg jo ikke rålekker med denne fasongen (er i uke 35+1), så da må jeg gjøre det jeg kan for å føle meg vel.Det er hvertfall teorien...

Til dere med joggebukser: hvordan er det behagelig da? Må ha den godt nede på hoftene da? Jeg prøvde nemlig en hjemme igår, følte at den strammet fælt og var ubehagelig. Kan det ha noe å si at babyhodet ligger langt nede i bekkenet for min del?

Hvis jeg skulle hatt den treningsbuksa på meg utenfor hjemmet hadde jeg muligens blitt anmeldt for usømmelig adferd eller blotting. Trailersprekk er jo liksom ikke like akseptert på jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...