Vivil-08 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Begynner skikkelig oppblåst med litt murringer...ser ut som om jeg er 4-5 mnd på veg Dagen etter er det mensmurringer og vondt i ryggen -mindre oppblåst enn første dagen. Dagen etter det litt mensmurringer og begynnende ømme brystvorter. Det er dagen for selve el. Så dagene etter el har jeg litt stikninger og "kramper"+veldig såre brystvorter. Kan selvsagt variere litt, men dette er "hovedmønsteret".
Musemor med tre søte små Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Før jeg fikk 1. mann hadde jeg ingen, men nå får jeg vondt i den av egglederene som skal brukes den månden. Til tider så ille at jeg må legge meg, og jeg får litt melk i puppene.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg kjenner at el nærmer seg ved at jeg får mer og mer ubehag i nedre del av magen... Kjenner stikkinger på en av sidene og det er på en måte ømt i underlivet... På selve el dagen, så har jeg så ubehag at jeg nesten ikke klarer å slippe en fis en gang, for bare litt press på livmorområdet er ømt.. Litt dumt at naturen gir oss slike el smerter, når man liksom skal produsere baby på den tiden :-P
påtjukken Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 eg har svake menssmerter nederst i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå