Banshee Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg sitter her, er alene hjemme og er så forferdelig sugen på noe sjokolade og smågodt, pluss jeg skulle hatt melk og brød. Det ligger en bensinstasjon 15min unna meg, en vei. Men samtidig ligger tulla og sover på rommet sitt, hun våkner aldri om kveldene eller nettene. Ville dere tatt sjansen og labbet på butikken eller hadde dere sittet hjemme? Jeg sitter i sofaen og har virkelige abstinenser her...hehehehe )
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Aldri i livet, 15 min er altfor langt. Få naboen til å sitte hos dere istedenfor..
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 har aldri gått fra barnet uansett hva!
Banshee Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 Tuller? Altså, jeg skriver at jeg sitter i sofaen hjemme og har abstinenser jeg. Det jeg derimot lurer på er hva dere andre ville gjort jeg )
Honningmelon Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Selvfølgelig hadde jeg ikke reist! Det hadde jeg ikke tenkt på en gang. Mener du det seriøst? Hva om du kolliderer? Det er jo ingen som vet at barnet ditt er alene hjemme!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Haha, hønemora her ville ikke tenkt tanken engang =P Har vel gått til postkassa et par ganger(2 minutter)...hvor gammel er hu da? Hadde i så fall tatt henne med om jeg MÅTTET hatt melk og brød til i mårra.
Norwegian by injection Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Nei, ikke reis....det blir jo over en halvtime borte fra huset og barnet og det er lenge!
Honningmelon Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Det virker jo som om du vurderer å dra da, sånn du skriver innlegget ditt.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Med småen sovende hjemme hadde jeg ikke gått lenger enn til søppeldunken uten barnevakt. Å legge ut på en drøy halvtimes tur uten noen som ser til ham hadde ikke falt meg inn engang. Hva om h*n våkner, det begynner å brenne, noen bryter seg inn ... men det er mulig jeg er pysete... At hun ikke har våknet før betyr jo ikke at hun aldri kommer til å gjøre det. Jeg hadde hørt om naboen kunne sittet der litt for meg mens jeg løp et ærend på butikken.
Banshee Skrevet 8. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2008 Slappe av nå damer! :-D Har ikke tenkt meg noen steder jeg, der er derfor, jeg gjør dere nok en gang oppmerksom på det - at jeg sitter i sofaen hjemme med abstinenser og hiver i meg fløtepoteter og kyllingfilet i stedet for å gå noen steder. Jeg syns det er alt for langt å gå jeg, men det er jo ikke sikkert alle her inne syns. Derav overskriften; Hva ville dere gjort? )
SuperGlad Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 Jeg har faktisk ofte mareritt om at jeg er midt i et eller annet i drømmen, å plutselig kommer på at jeg forlot barna hjemme for å gjøre noe på et par minutter å jeg får totalt panikk.... Jeg ville aldri i livet gjort mer enn å gå ut med søpla jeg. Å søppeldunken er rett utenfor.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 Jeg bestilte sjokolade + pizza en gang, fordi det var eneste måten jeg kunne få sjokolade hjem uten å vekke gutten eller gå ifra ham. Jeg hadde kanskje gjort det, men ikke gå fra ham, for en halvtime er lenge. Det tar jo bare 10 min før et hus er overantent ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå