Måsa so skit på ferjo Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hva får deres barn i lekser? Her har vi hatt en kamp og en strid i dag. Lekser til i morgen: 2 linjer med stor S 2 linjer med liten s 1 linje med Is Tegne sirkler i tegneboka si. Alt dette er kun til i morgen.......
petite fleur Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg er 1. klasselærer. Ville nok droppet å gi sirklene i lekse sammen med skrivingen.
Måsa so skit på ferjo Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar. Det er vanskelig å finne passe tid på dagen der han er opplagt til å gjøre så mye. Vi voksne er ferdig på jobb 4, hente på SFO og barnehage, middag, hvile og lekser..... Jeg forstår ikke hvorfor de skal ha så mye lekser i 1. klasse. De må jo ha hjelp med alt den første tiden, og de som ikke kan bokstavene før de begynner på skole, sliter etter min mening. Min bruker mye tid. I kveld satt vi 30 minutt for å klare den siden han skulle. Han er venstrehendt og sliter med å få bokstavene til å helle den veien læreren syns de skal helle, noe hun er veldig "streng" på, og kommenterer i boka dersom de ligger feil på linja. Jeg syns det er mye med 30 minutt lekser 3 dager i uken for en førsteklassing. De kommer jo rett fra barnehagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå