Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Var på kontroll i dag og hodet til snuppa har festet seg godt i bekkenet, er det vanlig at det gjør det så tidlig?? Er så plaget av sterke kynnere så fikk litt vondt inni meg når han sa at hodet var festet også :-S trenger det ha noe å si? Er så redd for å føde for tidlig så jeg får jo hetta av alle sånne små ting, også er jeg et surrehue så jeg tenker jo ikke på å spørre legen *bah*
~sjiraff~ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det er nok ikke særlig vanlig i og med at det er nummer to. Det vanligste er vel at det tar lenger og lenger tid for hvert barn. Men et tidlig festet hodet er jo ingen garanti for tidlig fødsel. Nå slipper du jo å bekymre deg for sete- og tverrleie )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 med andremann festet hodet seg i uke 34 her.. Hun ble født på termin
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Ja det var det jeg mente å ha hørt også, at det er mindre vanlig at det fester seg med nr 2.. Med Natalie så festet det seg jo ikke i det hele tatt Bra det ikke trenger å bety tidlig fødsel hehe, kjenner jeg er bekymret for ALT denne gangen, men som du sier så trenger jeg hvertfall ikke tenke på at hun skal legge seg feil vei
Alba44 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Vet ikke svaret på spm ditt, men ville bare si at jeg fødte etter 33 fullgåtte uker og hodet var ikke festet da fødselen startet. Så om hodet er festet el. ikke har kanskje ingen betydning..?
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Med første festa det se omtrent i uke 33 mener jeg.. Men med nr 2 festa det seg i uke 39... Venter fortsatt på å bli født.. hehe.. Legen min sa at hodet kan løsne igjen...
Gjest Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Ok, tusen takk for svar jenter Er liksom ikke heeeelt klar for baby enda. Nå ble jeg litt lettet her
Mamma´n til A og F Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 hodet lå godt ned i bekkenet med nr 2. Så langt ned( fra ca uke 34) at det føltes som om ungen var på vei ut.....
Gjest Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Hodet til mini festa seg etter 32+6 om jeg ikke husker feil.. Hun kom 2 dager over termin Jeg var veldig bekymra og trodde jeg ville få en unge 2 mnd før termin, men legen sa det ikke nødvendigvis spilte noen rolle. Som noen over skrev, du kan føde i uke 33 uten at hodet er festet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå