Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 helt på knærne, hun er så fin,morsom åååå jeg har bare så "lyst", vet hun også er bi men selv om det er en kjemi der, er det et stort skritt å ta. hva hadde du sakt hvis venninda de sa det til deg?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 det spørs jo veldig da...siden jeg er heterofil hadde jeg blitt smigret, men sagt det kanskje hadde vært lurt å legge følelsene på hylla, for vennskapets skyld.. Men dersom hun også er bi, hvem vet, kan jo hende hun viser interesse tilbake. Bare husk det kan forandre vennskapet noe...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 følelsene ligger på hylla de, men blir ikke mindre av den grunn. det er noe mellom oss utenom vennskapet, men ingen tørr liksom. begge styrer utenom situasjoner hvor det kunne dukke opp anledninger liksom.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Men hvis begge vil, så får du være den som tar steget da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå