Gå til innhold

Har ungene deres crocs?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på dere med unger under 4-5 år.

Lillemor på snart 3 år har et par grønne i str 25. Hun elsker de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke orginale nei, men noen til 30 kr på Rema 1000. Kjøpte dem for å ha inne sko på hytta til mine foreldre - men han bare elsker de skoene. Og har brukt dem i hele sommer, sandalene jeg kjøpte til han er knapt brukt..

Skrevet

Nei det har de ikke. Jeg synes de er så innmari stygge!

Skrevet

Ja, men jeg hater de, den eneste nytten de gjør for seg er på stranden i sanda, utenom det er de farlige, gutten snubler og sklir i de..

Skrevet

jepp, snuppa fikk sine første i fjor våres, de bodde hun i. Fikk et par nye i fjor høst som innesko i barnehagen. Har fått et par nye i år også, forde hun hadde vokst fra det første parret.

Nå er det vel bare å bestille ett par eller to igjen, må ha større str igjen. Jeg bestiller på www.taylorshoes.com. Om du best ett par om gangen slipper en toll:) Hele familien bestiller sine Crocs der:)

Skrevet

Ja, min nesten 4-åring har arvet et par som vi først brukte som innesko i barnehagen, men i sommer har hun "bodd" i dem. Hun løper i dem, går lange turer i dem og stort sett foretrekker dem til alt mulig. Skjønner ikke at de kan være SÅ gode å gå i, men det er nesten så jeg ønsker meg et par selv.

Skrevet

Jupp, begge har crocs... Har hatt det saa lenge vi har bodd her. Gaar nesten bare i det og naa maa nok begge ha nye :)

Skrevet

Ja flere par. Hun hadde i bhg og hjemme, men så kjøpte vi tøffler til bhg og da har hun 2 par hjemme.

Hun fikk sitt første par da hun var 2 år, og hun brukte de og nesten bare de skoene i nesten 1 år!!

Jeg gleder meg ihjel til lillebror kan gå så han også kan få et par.

Jeg er enig i at de er stygge. Mamma kaller de verdens styggeste sko, men hun har 2-3 par selv også. Jeg har 2 par og de er utrolig gode å gå i!!

Skrevet

Her har hele familien det...til og med snuppa på 20 mndr...str 21 :))))

...De er jo så kanongode å gå i jo :D

Skrevet

Ja, kjøpte et par orginale i str 23. Fant jo aldri så små i "fake". Kjøpte de i sommer, var så kjekke å bade med også.

Skrevet

Ja, det har de i mange farger..... Og de elsker de..... Jeg personlig liker de ikke.....

Tok lang tid før jeg kjøpte de til dem, syntes de så grusom ut.....

men kunne jo ikke være en slik fæl mor, så jeg (krøp til korset...) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...