Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempegøy, svindyrt men verdt hver enda krone:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi gjorde det i USA, betalte sikkert lite sammenlignet med de Norske prisene... Artig konsept!

Skrevet

Jepp=) Og ongene elsket det. Meeeen fryktelig dyre klær i lengden da.

Bamsen får være med over alt, er favoritten nå=)

Skrevet

ja. nå drasser vi den kaninen med alvevinger og høghæla sko med oss overalt:)

Verkelig verdt en tur.

Skrevet

hvor mye koster det`? sånn ca?

Skrevet

Fikk sånn bamse i julekalendern av samboeren min. Lo meg fillete da han fortalte at han måtte hoppe rundt og kysse hjertet på lik linje med de rosa kjolekledde småjentene som var der ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...