Piri Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Kjempegøy, svindyrt men verdt hver enda krone:)
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jepp, vi gjorde det i USA, betalte sikkert lite sammenlignet med de Norske prisene... Artig konsept!
Skrullemor Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jepp=) Og ongene elsket det. Meeeen fryktelig dyre klær i lengden da. Bamsen får være med over alt, er favoritten nå=)
Piri Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 ja. nå drasser vi den kaninen med alvevinger og høghæla sko med oss overalt:) Verkelig verdt en tur.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 hvor mye koster det`? sånn ca?
Piri Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Denne kom på 576,- med klær og sko. Du kan jo skjekke nettbutikken: http://www.buildabear.dk/Default.aspx?ID=44 Men så er det jo en del opplegg rundt det også. Betaler litt for opplevelsen, da.
Hikken Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Fikk sånn bamse i julekalendern av samboeren min. Lo meg fillete da han fortalte at han måtte hoppe rundt og kysse hjertet på lik linje med de rosa kjolekledde småjentene som var der ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå