Gulosten™ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Vi reiste på bursdagen min i mai i fjor, og nå har vi bestilt desembertur!!! Både sambo og jeg eeeelsket den byen der, var helt himmelsk!!! Må pugge fransk igjen, det var flaut å huske så lite som jeg gjorde sist... Haha. Jeg er helt i 100, klarer nesten ikke å sitte rolig...!!!
Gjest Siklerotte Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg òg - i Desember.... =p Men koselig by=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg og Fanten var på kjærstetur til Amsterdam i Juli og nå reiser vi dit igjen i Desember. Eeeelsker Amsterdam! <3 hehe. Deilig å ha noe å se frem imot.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Åååå heldiggrisen!! Nå ble jeg skikkelig misunnelig Kunne tenkt meg en desembertur selv, men det får bli neste vinter. Har vært der i desember mange ganger selv og det er jo så nydelig der da! De pynter jo byen så nydelig og alt er så stemningsfullt og fint.. Møkkajente hehe
Gjest Siklerotte Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Det vet jeg ikke riktig ennu... Fra 10. desember til 22. desember kanskje... Hehe=) I hvert fall;)
Gulosten™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2008 Mwoahahaha Så kan du sitte der i tussmørke med magen din Mami... Ække så reint lite misunnelig på den, lizzom daahh...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 knis.. leste stinkus jeg..og ikke siklus. Sånn går det, men da vet du når jeg reier.. fnis.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Forhåpentligvis så er den magen borte når desember kommer da hehehe
Gulosten™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2008 Åj. Da ble jeg enda mer misunnelig :S *sukk'
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Den tror jeg dere trenger! Kos dere masse masse!!! :-D Forhåpentlig vis har vi begge søte små mager i desember! ;-) (Og da mener jeg IKKE fleskemager) hihi
Gjest Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Hehe ja jeg må si at jeg gleder meg litt Kan jo hende det er du som sitter der med kul på magen snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå