Gå til innhold

ullfleecedresser, hvor får dere tak i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet mikk line har men de selger det inni utedressene sine, og utedress trenger jeg ikke.

så spytt ut ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk på nøstebarn! har iallefall mye ullfleece der. tenkte jeg skulle investere i jakke og bukse til lille, etter brannskaden på den vanlig fleecen! usj.

Skrevet

Vi har 2 deilige fra Nøstebarn. De er virkelig verdt pengene!!!!

Skrevet

Joha har noen fine, på babyshop, barnas hus, etc. De er uten hette, og så har de med hette (til de minste) på f.eks Nøstebarn. Og så mener jeg å ha sett noen fra Exit eller Name it er det kanskje, som var litt billigere - men de kjentes litt stivere ut.

Skrevet

takk :-) men nøstebarn er ekstremt dyrt... hehe.. da tror jeg faktisk det lønner seg og bestille mikk line dress fra danmark...hehe.. nøstebarn er over mitt budskjett, det var ihvertfall ekstremt dyrt til fjor.

Skrevet

Nøstebarn har.

Reflex har ulldresser, men vet ikke om det er ullfrotte. :)

Skrevet

Har akkurat bst på nøstebarn. Vent litt med å bst så jeg er sikker på at de har pakket min først;o) Har brukt de før og er super fornøyd! I barnehagen har de også vært super fornøyd. De koster skjorta, men er drøye i str.

Skrevet

Vi har jo Name It sin! Haha, er det mulig å svime sånn da.

Den kosta 200 kroner, og den er kjempefin!

Skrevet

Sjekk på Obs, de har Janus, veldig bra ulltøy:)

Ellers har jeg kjøpt en deilig jakke og bukse i ullfleece fra Troll

Skrevet

www.nostebarn.no Den er knallgod! Hadde den til snuppa i vinter, og skal kjøpe ny til henne nå til vinteren! Og den er ikke brannfarlig=)

Skrevet

Ullfleece dressene til Nøstebarner suverent gode... men ja, de er også ganske dyre.

Har sett at de har ullfleece på Spar Kjøp også. De er billige, men aner ikke noe om kvaliteten.... Kan jo godt hende at de er helt supre de også..?..

Skrevet

name it er et merke jeg har brukt mye. hadde de i ullundertøy i fjor også hadde han det i vinterdress.

så det skal jeg se på Trubbel :-) takk for tipset!

200 er jo ikke galt :-)

Skrevet

Kom akkurat på at de fra Exit/Name it eller hva det var, ikke er ullfleece akkurat. Det er mer en vanlig ulldress. Ellers har de noen på Krabaten.no, f.eks Janus, og de selges på Bogerud i alle fall.

Skrevet

De hadde en del igjen på senteret her også, i rosa og blått. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...