Gå til innhold

Bleier, hvilken størrelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 2-3 pakker bleiepakker snart, men kjøper jeg da alle størrelse nyfødt, eller vokser de ut av den fort? (hvis jeg får en gjennomsnittsbaby vel å merke).

Jeg husker ikke det her fra forrige gang... :P

 

Hva velger dere: Libero eller Pampers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har kun brukt libero. Dette fordi jeg ikke syns pampers holder tett nok.. Men delte meninger om dette.. Dersom babyen er 3,8 kg eller mer, tror jeg kanskje jeg ville kjøpt mini. Den over newborn. Mine har vært 3350 og 3060 og vi har brukt newborn ei stund til dem da. Spes den minste.. Jeg ville kjøpt bare ei pakke newborn og et par med mini. Kommer jo dit uansett. Er ganske mange i den pakken med de minste bleiene hvis jeg ikke husker feil.. Kan jo være greit å prøve libero først og se om dere er fornøyde eller omvendt.. Dette ble fryktelig rotete.. Sorry....

Skrevet

Vi har brukt libero hele veien på frøkna her, hun får utslett av pampers nemlig :)

Kjøpte str 3-6 kg den første tiden, hun vokste fort og veide rundt 6 kg ved 6 ukers kontrollen så da ble det større bleier også.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg startet med en pakke og sett om de passet og om du likte bleiene.

 

Skrevet

Librero sine newborn er mindre enn pampers sine. enig med de over kjøp kun en pakke av de minste og så kan man bare kjøpe inn etterhvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...