FruMamma med nr 2 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har aldri vært plaget med kviser, men nå etter at jeg ble gravid har kvisene kommet, men ikke i ansiktet men på ryggen!! Jeg liker å gå i stroppetopper og halterneck, men har måttet slutte med det nå. Noen som har forslag til å få bort disse ulumskhetene??
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vi er i samme båt...... Nå har jeg på ryggen, brystet og i ansiktet..... Veldig gøy... NOT Har desverre ingen tips å komme med...
JulieF*Victoria* Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Æsj,jeg også. Har fått masse på brystet.Skikkelig kjipt, kan jo ikke gå med noen av toppenen mine som har utringning:( Jeg passer på å smøre meg med A-krem, og syns det hjelper litt. Men i og med at det kommer av hormoner, så er det vel svært lite å gjøre med det.
smurf 77 * har født Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 jeg har litt kviser i ansiktet og faktiskt under amrene! det er ikke så lekkert...! disse hormonene altså! men hva gjør vel det når en struttende mage med liv er på vei...! ha en god dag, med eller uten kviser hist og her.
M.O.S.H.I Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Her "blomstrer" også kvisene.....aldri vært plaget med det før, men nå.....håper det går seg til igjen etter graviditeten, heldigvis er det vinter og mye klær hehe
ipeggy Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg begynte å rense huden hver morgen og kveld rudt påsketider, og ble helt kvitt alle kviser. Men da jeg ble gravid har det kommet tilbake. Kjempefestlig. Men, jeg har i hvertfall oppdaget at å spise usunt får kvisene til å poppe opp ekstra hyppig, så det prøver jeg å unngå så godt jeg kan. Jeg fortsetter også å rense huden morgen og kveld, for når jeg lar være får jeg større utbrudd. Jeg bruker Mary Kay sin 3-i-1 rens og fuktighetskremen, og de er jeg kjempefornøyd med! Produktene kan også brukes på brystet og ryggen, så det ville jeg prøvd. I tillegg dyprenser jeg huden en gang i uken. Nå har MK akkurat lansert nye produkter mot akne, tenkte jeg skulle prøve dem og se om de virker enda bedre.
birrisj05.02.09 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Jeg har også fått litt kviser, bare i ansiktet. Men mest tørr hud, som jeg liksom bare hele tiden må pelle på. Har hatt atopisk eksem helt fra jeg var lita, og ble ikke akkurat bedre etter at jeg ble gravid. Usunn mat har faktisk ingenting å si på kvisene. Det er hormonene sin skyld at vi får kviser, og også hormonene sin skyld at vi i perioder spiser mer godteri og usunn mat, og at man derfor tror kvisene kommer av det. Det er jo en grunn til at kviser gjerne kommer i puberteten. Og det er ikke fordi vi spiste mye godteri da. Men rensing og vask av huden hver dag kan jo hjelpe. Og smøre med en god fuktighetskrem. Og vær obs på at "sterke" renseprodukter ofte kan irritere huden mer, så ofte er bare rent vann det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå