Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Da har jeg laget meg konto der jeg også. Men. Har bare fått en hilsen der. Hvordan kommer dere i kontakt med folk der? Legger dere igjen hilsen eller går inn på profilen eller hva? Tar alle kontakt med dere? Noen som har vært på de festene dem arrangerer? Drar du alene eller med ei venninne eller hva? Jada. jeg stiller teite spørsmål, men jeg lurer jo:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hei Når jeg begynte på sukker så var jeg litt skeptisk, og tok det veldig rolig for å sondere terrenget litt Jeg går inn på profilen til de som ser og høres bra ut og merker vedkommende med med hjerter. Til å begynne med ventet jeg bare på at de skulle ta kontakt med meg men nå skriver jeg en liten hilsen på mail til de jeg syns virker ekstra kjekke Har vært på date en gang uten noe særlig klaff, men har fått en ny venn Jeg har aldri vært på sukkerfest, og kommer garantert ikke til å gå heller Men thats me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå