husmus &2 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg endte til slutt med å dra opp til Riksen etter å ha gått med en hard fotball til mage i hele dag. Tok CTG og han har aldri sparket så mye før tror jeg, men JM sjekket også livmorhalsen, og den lå visst langt bak men var myk og hun fikk en finger opp. Så legen ble tilkalt for å ta ultralyd utvendig og innvendig. Livmorhalsen er 4 cm og det er jo bra, men de tror vel at de sterke kynnerne jeg har hatt har påvirket livmorhalsen, så nå håper jeg inderlig at det ikke blir mer. Jeg er uke 32+4 nå, og for å være helt ærlig så betyr myk livmorhals og langt bak osv osv, svært lite for meg. Jeg er livredd for å gå i fødsel så tidlig, og lurer litt på om jeg bør sykemelde meg. I første omgang kommer jeg til å jobbe hjemme i hvert fall i morgen, men merkelig nok så nevnte ikke legen det med et ord. Tja, det var bare en liten oppdatering herfra, jeg får håpe han holder seg på plass en stund til, i hvertfall til etter uke 34 om ikke annet!
smiley88 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 tror ikke du skal bekymre deg så mye. jeg har gått med mens murringer i 3 uker og myk moden livmorhals, med 1-2cm åpning i 2uker nå. + at livmorhalsen er kun 2 cm. jeg fikk beskjed om at det måtte ordentlige rier til for at det skulle skje noe mer. jeg vil jo da gjerne ha ut denne ungen snart! gått med mye kynnere siden uke 22 og har termin om 5 dager.
husmus &2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Gud så slitsomt å ha gått med kynnere siden uke 22!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå