Gå til innhold

Flere som blir drittlei av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 11 mnd og jeg ammer mye enda... Noen reagere ikke på det i det hele tatt, eller sier bare kanskje "så flink du er som ammer enda, det er kjempebra" Eller gjengangeren "ammer du enda?du skal vel ikke amme til han blir 2 år eller mer"?

Åhh.. jeg blir så drittlei det der!!! helt greit at folk har forskjellige meninger om det, men de trenger da vel ikke støtt å stadig komme med sånne negative bemerkninger rundt det å amme lenge. For finnes det noen negative ting til å amme lenge??? Nei, ikke det jeg kan komme på!

Er det noen som syns det føles rart å amme når barnet begynner å bli større, så værsågo bare slutt å amm for min del, men la de som vil amme lenge gjøre det om de vil også!

Måtte bare få ut litt frustrasjon.. er bare så lei dette ammemaset!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Så klart jeg ammer, jeg har ingen problemer med det."

Punktum.

Skrevet

så flott :)

barnet ditt er gammelt som mitt eller?

HI her..

Skrevet

Jeg ammet barnet mitt til det var 17 mnder, da sluttet vi fordi barnt mistet interessen. Ikke bry deg hva andre mener, men gjør som du vil:)

Skrevet

Jeg kommer til å amme til barnet mister interressen. Samme om det da er 10 mnd eller 3 år. Sist var han 10-11 mnd. Jeg ammer gjerne lenger hvis nestemann ønsker det.

Skrevet

Vet godt hvordan du har det! Jeg må ofte forsvare meg selv overfor familien min fordi jeg ammer gutten min på 16 mnd ennå. Gjør det ikke på åpen gate heller så je syntes det er latterlig når de skal fortelle oss hva som er best for OSS! Kusinen min mener til og med at det grenser til incest! Jeg kommer til å amme så leng jeg føler for det. For meg er det veldig naturlig å amme. Jeg har ett barn på hver pupp hver morgen og syntes det er koselig! Hva andre mener om det bryr jeg meg veldig lite om. Tror også at mange som hr noe å si på amming er mødre som var uheldige og ikke fikk til ammingen selv. Sånn virker det for meg mange ganger. Det finnes ikke noe merenaturlig enn mor som ammer sitt barn!

Amm så lenge du ha lyst og orker! Stå på ditt for gutten din har bare godt av det!

Skrevet

Så godt å høre det er flere som er enig med meg.. Jeg bryr meg heller ikke hva andre sier og mener. gjør det som jeg føler er riktig selv.. så lenge han vil ha så nekter jeg jo han ikke..

Er bare det at jeg også blir så utrolig lei av å forsvare meg hele tiden..

Men ja, enig i den der med at noen som har noe å si på ammingen er de som var litt uheldige med det selv...

Jeg skal amme sønnen min så lenge han vil ha.. og da er det det samme om han er 1 eller 3 år her å.. :)

Å AMME SITT BARN ER DET MEST NATURLIGE I VERDEN:)

Skrevet

Jeg ammet glad og fornøyd til jeg var helt nødt til å slutte pga jobbsituasjonen. Og ja, jeg ble litt irritert på alle som skulle mene noe om ammingen. Når noen spurte meg om jeg hadde tenkt å amme til ungen ble to år latet jeg som om jeg ikke merket sarkasmen og svarte "helst til barnet blir nærmere tre, det er jo så bra for barnet", he he, gjett om det ga folk hakeslepp!

Skrevet

Det der går da begge veier, om barnet er under 6 mnd., så får du stadig spørsmålet og gjerne det første spørsmålet folk kommer med "Ammer du henne?" "Hvorfor ammer du ikke?" Jeg synes det er ett tegn på dårlig folkeskikk å spørre om slikt uansett!!!

Skrevet

Ja enig i det å anonym. Folk trenger ikke å bry seg sånn uansett.. det er ikke dems sak..

Skrevet

Vi har slutta med puppen da hun var 10 mnd fordi hun beit så, så det var ikke noe kos lenger. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg fortsatt noen mnd til, et halvt år, kanskje. :)

Skrevet

Jeg syntes det er vakket å se mødre som ammer. Også større barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...