Gå til innhold

Slimpropp.. igjenn.. hehe (detaljert)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det et slimpropp spm igjenn..

Har hatt mye kynnere ikveld. Og når jeg gikk på do var det en ganske stor slim "klomp" i trusa. Slik jeg måtte ta dopapir å tørke det bort.. Var mye slim når jeg ttørka meg også.. Men ingen blod da.. bare hvitt og blankt..

Kan det være slimproppen? Hvor lang tid tar det vanligvis før fødselen starter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan godt være slimproppen ja :)

 

Det kan ta alt ifra 1min (som med meg) til dager, uker og mnd før fødselen starter. Men det kommer nok an på hvor nærme termin du er. Hvis du hadde hatt termin i dag, hade jeg trodd du skulle føde innen de første dagene. Men det er 3 uker til terminen din? tja... tror ikke du går over termin for å si det sånn. Hos noen går slimproppen i uke 33 f.eks, men det er så tidlig at det kan lages ny slimpropp.

 

 

Her er litt info:

http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/Slimproppen.html

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...