Gå til innhold

Er det mulig! Makan til syting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på 71 grader nord, og der er det ei jente som klager i ett. Hva i alle dager er det godt for å melde seg på et sånt program hvis man ikke orker oppgavene, eller mister motivasjonen til å klare det fordi man ikke trives i gruppa?!

Hadde klikka hvis jeg skulle vært på samme gruppe som henne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må jo bare forsvinne ved første anledning :P

Bare syt og klag, klaget jo over at hun var sulten, men når de skulle spise så ville hun ikke ha mat allikevel. Irriterer meg over sånne folk, hvorfor i all verden meldte hun seg på tro?

Skrevet

Haha! Overskriften kan virke litt truende, men jeg skjønte med en gang at nå har noe sett 71 grader nord!

Hun er allerede merket heldigvis, så håper hun går ut.... Fatter ikke hvorfor hun meldte seg på jeg heller...

Skrevet

Hehe, tenkte akkurat det samme, det værste var kommentaren "Jeg kunne godt kommet meg gjennom de siste kilometerene jeg, jeg var ikke SÅ sliten, men da måtte de brukt en annen motivasjonstaktikk på meg....." Snakk om å overlate alt ansvar til andre da, ikke engang seg selv har visst denne jenta noe ansvar for. Passelig bortskjemt...

Skrevet

Helt enig med alle. Ble flau på hennes vegne!!

Skrevet

Hvem var dette? Fikk desverre ikke sett i går.

Skrevet

Hu Linn....

Skrevet

Godt å se at det var flere som reagerte. Håper hun ser seg selv på TV og skjønner at hun har tabbet seg litt ut.....

Og at de andre i det hele tatt orket å motivere henne! Jeg hadde søren meg ikke klart å holde maska. Og når Stiansen atpåtil sier at man ikke var flinke til å motivere hverandre? De skulle hatt premie (alle på jentelaget) for å høre på den sytingen! Takk for at jeg fikk ha et lite "utbrudd" her inne ;-)

Skrevet

Det er jo de som lager programmet som velger ut hvem som skal få være med....det er en grunn til at de har sytepaver, kranglefanter og "normale" mennesker med....for å skape intriger som igjen seerne vil ha. Dette gjaldt både Farmen, Big Brother og andre reality serier.

Skrevet

Jo jeg vet det =0) De har jo virkelig klart å få meg hekta på programmet allerede. Nå må jeg jo følge med for å se hvordan det utvikler seg!

Mannen min nevnte det da jeg satt å huffet meg foran tv'n - husk at de velger ut disse menneskene også....

He he - lar meg provosere allikevel =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...