AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Å jadda vi hadde så god tid.. ikke noe stress med nr 2.. vi starter om et halvt års tid.. særlig.. Vil ha bebis nå, jeg..! hehe.. Ler av meg selv.. Når man har begynt å tenke på det, tar det jommen ikke lang tid før man synes det å få en til, er en mer enn god idé..! Mannen er heldigvis helt med, så da tror jeg vi dropper å hoppe av i svingen nå og ser hva som skjer...hihi.. Har kuttet prevensjon og temper for å bli kjent med syklusen.. Mannen reiser bort med ny jobb i morgen og kommer tilbake på fredag, og jeg har mest sannsynlig el på torsdag, så det blir vel ikke noe nå allerede, men gøy og spennende likevel. Snuppa vår er 13,5 mnd og verdens herligste (selvfølgelig) ! Hvordan kan vi la være å få en sånn en til!?
Dotten Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 He, he. Skjønner deg godt. Masse lykke til
påtjukken Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 skjønner deg veldig godt:) me skulle ikkje begynne før 1 januar 09, men no er me i 4 pp:) hehe...eh har hatt lyst lenge, men forloveden min ville vente litt, men så ble han plutselig med han og:) så no håper me at vanessa kan bli storesøster snart:) lykke til:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Så gøy! Ja, vi tenkte først rundt jul, men.. Man vet jo ikke hvor lang tid ting kan ta så.. hvorfor ikke.. Masse lykke til til dere også! Er så flott å være gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå