Gå til innhold

Hvor mange sett med ulltøy har dere til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ullundertøy, altså.

Jeg synes liksom aldri det blir nok.. :P

Minstejenta på 13 mnd har 4 bodyer, 3 strømpebukser, en stillongs, mange ullsokker. En ulltrøye i tillegg.

Det bør vel holde?

Jeg er litt for glad i å vaske, det skal vel strengt tatt ikke vaskes etter en dags bruk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burde holde ja.

Skal jo ikke vaskes bare etter 1-2 gangers bruke ettersom ulla er selvrensende.

så her må du la vaske dillaen din vile litt

Skrevet

Altfor lite, mini har en body og en str.bukse og storebror har ikke noe... Så jeg må ta meg en tur på sparkjøp.no å handle litt, billig og god ull der=)

Skrevet

Kommer jo ann på om det blir skittent!

Vi har nok mere ullundertøy til barna enn det.....av erfaring så har vi sett at det blir fort skittent i bhg.( der tar de ofte av barna andre klær og lar de sitte å spise i bare ulltøyet.)

Skrevet

tilbud på janus ulltøy på Obs denne uken

Skrevet

6 sett kanskje.

Han er 2 år og i verste grise-alder så ulla får bare være på en dag her for tida.

Skrevet

5 sett med tynt ulltøy (trøye og longs) og to sett med litt tykkere genser og bukse til å ha som mellomlag :)

Skrevet

Blir det flekker på det, så henger jeg det ikke bare opp til lufting altså..

Urk.

Hun skal få en eller to ulldresser til, hadde jeg tenkt.

Sånne litt tykkere.

Skrevet

sikkert 14

men 3 sett ligger altid i barnehagen.

og han har på seg ullundertøy vær dag, noe blir igjen hos far og noe glemmer jeg hos foreldrene mine, så det er egentlig bare nødvendig, når han bruker det så mye.

Skrevet

6 bodyer, 4 gensre, 2 t-skjorter, 5 longs, 3 strømpebukser, 10 par sokker, 2 ullfrottebukser og ei ullfrottejakke. I tilegg til dette 2 ullfleecedresser & 3 ullpysjer. Vi er glade i ull her ;-)

Skrevet

5 sett med longs og trøye, 3 ullfrottegensere, 3 ullfrottelongser, 2 ullfrottedresser. Nå i den verste gjørmetida fremover blir ofte undertøyet mer skittent nederst på ermene enn det de har utenpå. Det har en tendens til å snike seg utenfor regnjakke og ullgenser.

Skrevet

jenta vår har 3 ullbodyer som er passelig nå, og 2 i en str større. Tenkte å ønske oss litt til jul.

Gutten vår har jeg kjøpt 2 gensere og 2 stillongser til, pluss 2 gensere i ullfrotte.

Er ikke så glad i ull jeg, så barna bruker det bare på de kaldeste dagene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...