nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 hvor mye lager dere per porson når babyen er 3 mnd?
2SmåTroll Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 tulla mi får nå 5 flasker i døgnet med 200 ml. Ho drikker alt fra 150 - 200 ml. Er 3 mnd nå.
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Da jeg ga agde jeg 180 ml per måltid.. må legge til at jeg hadde en storspiser... Spiste 10 ganger i døgnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå