Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg er blitt litt mer prompen etter jeg fødte barn, men ikke noe sånt som henne. Stakkars! Er det forresten vanlig å prompe litt mer, og vanskeligere å kontrollere dem etter fødsel. Ikke går jeg rundt å høres ut som toget, men det er litt mer enn hva ting var før. Andre, med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Sliter med inkontinens etter vakummet og veit om flere venninner som også har fått det etter vakum.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hvor alvorlig blir inkontinensen? Er det vanskelig å fungere normalt i dagliglivet? Kan man trene seg opp igjen, eller er det en permanent skade?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 ja jeg kjenner flere som ikke klarer å holde på lufta. Det er selvsagt et kjempestort sosialt problem
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg kan ikke jogge, løpe. eller hoppe uten at det lekker.Har prøvd å trene opp, men har fått beskjed om at jeg må operere. Er en ekte tena lady, frå de på blå resept.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Anonym 21:10 Det hjelper kanskje ikke å høre, men dette med inkontinens er virkelig mitt verste mareritt! Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg snart! Det må være fryktelig hemmende! Du får forsøke å fokusere på at det ble et barn av det, men fy fader for en bivirkning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå