Gå til innhold

Så dere puls? Var så synd på dama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt litt mer prompen etter jeg fødte barn, men ikke noe sånt som henne. Stakkars!

Er det forresten vanlig å prompe litt mer, og vanskeligere å kontrollere dem etter fødsel. Ikke går jeg rundt å høres ut som toget, men det er litt mer enn hva ting var før. Andre, med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med inkontinens etter vakummet og veit om flere venninner som også har fått det etter vakum.

Skrevet

Hvor alvorlig blir inkontinensen? Er det vanskelig å fungere normalt i dagliglivet? Kan man trene seg opp igjen, eller er det en permanent skade?

Skrevet

ja jeg kjenner flere som ikke klarer å holde på lufta. Det er selvsagt et kjempestort sosialt problem

Skrevet

Jeg kan ikke jogge, løpe. eller hoppe uten at det lekker.Har prøvd å trene opp, men har fått beskjed om at jeg må operere.

Er en ekte tena lady, frå de på blå resept.

Skrevet

Anonym 21:10

Det hjelper kanskje ikke å høre, men dette med inkontinens er virkelig mitt verste mareritt!

Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg snart! Det må være fryktelig hemmende! Du får forsøke å fokusere på at det ble et barn av det, men fy fader for en bivirkning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...