lil_schnett Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jaggu har jeg blitt gravid! etter å ha aktivt prøvd i 11 mnd, har jeg nå blitt gravid, og er i ett sinnsykt gledesrus! Hadde nesten gitt opp håpet.. litt morsomt, for dette var den første mnd jeg prøvde grapefrukt juice og e-vitaminer! og da gikk det på første forsøk! Håper alle dere andre får følge med meg over til 1 trimester snart!
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 så moro å høre gratulerer så utrolig mye med spra.. håper den sitter der i 9 mnd.. lykketil videre håper vi sees 1 trimester..
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så masse:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer!! Får mer motivasjon når jeg ser at det plutselig klaffer for andre som har prøvd en stund :-)
supernint Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer:) Jeg fant også ut at jeg er gravid i dag. Har ikke tatt noe vitaminer eller noe jeg, kun folat. Skal til lege for å få det bekreftet i morgen. Selv om cb digital skal være nesten 100 prosent sikkert da..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Gratulerer så masse!
Mikkemafian Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Åååhh gratulerer:) Håper spiren klorer seg fast til det er på tide å komme ut og møte mamma!! Alltid kjekt når noen som har prøvd lenge, får det til!!!! Kos deg i svangerskapet!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye!!! Og masse lykke til....Kos deg i svangerskapet!!
malla85 Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Grattis!!!! Jeg håper det skjer med meg og snart. er i 9pp nå, og begynner å bli lei hele vente tiden. Så jeg ble glad da jeg leste innlegget ditt. Kanskje ikke så lenge igjen å vente for meg Lyke til!
lil_schnett Skrevet 9. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2008 tusen takk alle sammen! har forresten ikke hatt ett eneste symptom! annet enn uteblitt tr.. gleder oss veldig.. blir førstemann dette! lykke til alle sammen! det er håp for alle!
Dotten Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Så flott! Gratulerer så masse og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå