Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Holoi alle små her inne.Jeg fant ut at jeg måtte skrive en hilsen til dere. I dag har jeg blitt stor sier mamma..?!? Selv om jeg syns jeg har vært stor lenge altså.Men jeg har bursdag og det er kult!!! Hele dagen har vært super. Starta med en realt treff i stubordet.Gikk bra med meg,og bordet også.Så fikk jeg bade.Å det er noe av det beste jeg veit.Men måtte jo følge med gamlingene,så jeg sprang noen turer å sjekka hva di gjorde. Å så hjalp jeg mamma å vaske.Der er dusjen er smart ting.Jeg når laaaaang med den altså.Mamma mumla og virka sur.Jeg som bare var snill og hjalp til..hmmmm Kakebaking er bare å anbefale.Mye god røre å snike til seg...;o) Å pakker dere,jeg fikk mange pakker!!! Å inne alle,unntatt to,var det biler!!! Ørrrn iiiiii brrrrrr,kule greier!!!! En liten venn her inne hadde også sendt pakke.Di ble mine favoritter.Di er med,hele tiden. Så fikk jeg besøk,og her ble det gøy!!! Jeg fikk en egen hel flaske brus!!! Den er min sa bror =) Å jammen fikk jeg også en boks mais.Favoritten min av alle ting!!! Mamma fikk slekt på tråden og da tenkte jeg at det var på tide å male litt her.Så jeg fant en boksåpner og ei sjokoladekake,og så mala jeg stuveggen jeg.Så flink at!!! Men her også ble mamma rar i fjeset...hmmm Enda mere besøk kom,og mens mamma og pappa prata så tenkte jeg bygge om hundhuset litt.Men vet dere,jeg fikk strenge ord da jeg... Di ble ikke glade for at jeg knuste vinduet og tenkte at litt lufting var lurt der inne...Di er ikke til å skjønne seg på innimellom....Å så sier alle at jeg ikke må gjøre sånt.Men lyden av knust glass er kjempegøy jo... Nå sier mamma at det er sengtid.Vell,jeg er ikke ferdig med mitt enda jeg.Kvelden er enda ung den.Har mer å gjøre før jeg vil legge meg. Nå skal jeg se hva mer jeg kan hjelpe til med,så vi snakkes gutter og jenter. =) Klem fra trassetroll
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det hørtes jammen ut som en artig dag!!! Sånn vil jeg også gjerne ha det, men her er det mange som sier hva jeg ikke får lov til og da må jeg bare høre på dem! Men knuse glass og male på veggen har jeg prøvd altså og det var kjempegøy! Men mamman min er streng og sier at sånt ikke er lov..... Noen ganger, om jeg er musestille og gjør ting jeg synes er gøy, så er det akkurat som om de lukter det, for da sier alltid mamma at nå ble det mistenkelig stille her! Skjønner ikke hvorfor ikke vi kan få lov til å gjøre det vi synes er så moro da gitt! Kanskje om de også får lov å tegne litt på veggen eller knuse litt innimellom. Så kan vi ha det gøy i sammen! Hihihi.........men nå er jeg supertrøtt og da er egentlig alle litt dumme. For jeg har ikke lyst til noen ting og aller minst sove. Selv om alle sier jeg er overtrøtt, men jeg er ikke det altså, jeg er bare oversjempeglad!!! Akkurat nå kjenner jeg forresten at øyelokkene mine ble veldig tunge her......hmmm...........kanskje de lurer meg? Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..... Ps: Gratulerer med dagen da duuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Ja er det ikke typisk? Er vi stille og "jobber",så kommer di å ødelegger for oss! Men er vi ikke stille,så hysjer di.Nei,jeg skjønner meg ikke på di jeg. Vet du,jeg ble lagt med en bestemt mine jeg.Aldri sett det værre!! Prøvde jo stikke av,men der var mamma rask.Å det pleier hun ikke være.Kanskje hun fikk for mye kake? Men jeg laga litt sånne søte øyne og mumlinger i natt.Hun sa hun skulle sove nå.Men jeg var jo nettopp våkna!! Kan ikke sove da vel? Jaja,jeg har mere å gjøre i dag.Hun skal få se hvor stor og flink jeg er =) Takk for gratulasjoner ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Hun der mamman din har helt klart fått for mye kake!! Idag sto vi sent opp her, jeg elsker å ligge i sengen mellom mamma og pappa og kose meg på morgenen nemlig. Da prater vi, nusser og klemmer og ser på nyhetene....men jeg får nesten alltid viljen min og får se litt tegnefilm Nå synes jeg Flåklypa Grand Prix er kjempekult og den ser jeg nesten på hver dag! De kjører kjempefort i sånn gullbil og det brummer no fælt altså! Men så sa mamma at jeg måtte dusje og da ble jeg litt sur. For jeg ville heller kose i sengen. Når dem dusja meg, så ville jeg ha på kjole for det er det fineste som fins. Så da fikk jeg en lilla og orange ullkjole på meg og den er så varm og deilig. Og så lagde mamma 4 hottentott-topper i håret mitt og da så jeg ut som en antenne:-) Så gikk mamma og jeg i barnehagen og der fikk mamma kaffe og så puslet vi puslespill. Men de damene og mamma kjenner hverandre fra 100 år tilbake og dem skravler nesten hull i hodet på hverandre altså! Etter at vi puslet så bygde vi togbane og så lekte jeg med alle guttene og det var kjempemoro! Mamma laget toglyder og tutet så alle sammen holdt på å le seg ihjel, men så sa hun at hun måtte hjem igjen. Så nå er jeg i barnehagen og har det moro! Ha en fin dag Trassetrollet!!! Stor suss fra Lille Rosa:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå