Johanne B Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Noen som har eller har prøvd disse? evt noen som vet hva de koster sånn ca?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 vi har tripp trapp som vi kjøpte da snuppa var 5-6mnd (klarte ikke gi henne mat på fanget og hun fikk noia av vippestolen). Kjøpte stol med bøyle, reim og sittepute og støttet ekstra med sammenrullede håndklær den tiden hun spiste. Vi har vært/er veldig fornøyd. Ifht feks Kiddo-stolen er den litt mer klønete å skifte nivå på platene på (siden man må løsne litt på umbracoskruene), men på den annen side så gjøres det nokså sjelden så det utgjorde ikke noe problem for oss. Hovedsaken for at det ble denne var vel at jeg syns den var penest ) Og den jeg kjente fra egen barndom. Men dyre har de blitt i det siste. Bare stolen (uten bøyle og pute og sånn) koster vel rundt 13-1400 og så kommer det andre i tillegg. Lurt å kjøpe brukt eller vente på tilbud.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei! Jeg har begge! Er mest fornøyd med Stokke sitti! De minste, fra 6-8 mnd, sitter så fint i den. Gir god støtte rundt mage og rygg, spesielt hvis du bruker putesettet. Er ganske umulig å krype ut av, slik mine alltid har gjort på tripp trapp, da måtte jeg bruke sele. Lett å regulere,bare å skru med hånden. Og så er den veldig fin å se på da! Anbefales! Bare litt synd den er litt dyr! Husker ikke helt prisen nå.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg har prøvd begge (har sitti nå) og den er absolutt best - og dyrest. Har du råd er det vel anvendte penger. Vi har hatt sittien fra eldste begynte med stol ca 6 mnd for fire år siden og den er LIKE fin nå da minsta så vidt har begynt å sitte ved bordet. Sittien er rett og slett bedre lagd, praktisk, med både regulering og bøyle, større bøyle, ingen bøyle.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Ser første setningen ble litt rar; men du forsto altså at SITTI er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå