Krøllefrøken Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg har forsøkt å begynne på denne kuren to ganger nå. En gang i sommer + i dag. I sommer gikk det kjempebra hele første dagen, men på natta kasta jeg opp og var skikkelig dårlig. slutta derfor på kuren, selv om jeg ikke visste om det skyldtes den. Så startet jeg igjen i dag. Det gikk superfint, og jeg var sååå innstilt på å gå ned noen kilo! men så ble jeg plutselig skikkelig dårlig og begynte å kaste opp igjen.. hvorfor skjer dette a? noen fler som har opplevd det samme?
Holly❄️ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg var ganske kvalm den 3. og 4 natta. Men så gikk det over.. Nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt lenger:) Gått ned 3,5 kilo på en uke nå, så er strålende fornøyd!
Krøllefrøken Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Så bra at du har gått ned såpass mye allerede må være moro! blir man kvalm pga at man går i ketose eller? synes det er så rart, for det er jo første dagen min i dag.. man kommer vel ikke i ketose så fort. i tillegg skal det MYE til for at jeg kaster opp, men jeg har kastet opp skikkelig mange ganger.. er virkelig dårlig.. kjedelig at det skal være sånn.
Holly❄️ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 er vel en liten bivirking bare.. kroppen omstilles jo veldig, og går plutselig uten alt sukkeret man vanligvis får i seg. Jeg fikk på en måte sukker-abstinenser de første dagene, så kanskje derfor jeg ble kvalm. Men blir du for dårlig, så bør du jo kanskje slutte.. Men det blir jo opp til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå