Gå til innhold

hvilken bagateller/ uvaner" irriterer" dere med samboeren deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Kelly Taylor
Skrevet

her må han alltid brekke opp hele sjokoladeplata (200g ja) i småruter, mens jeg ,sjokolade elsker som jeg er liker å bryte av ei strimle i gangen altså 3 ruter og gomle, smaker myyyyye bedre da:)

ja ja alt man skal irritere seg over, men jeg holder kjeft da siden jeg vet det er jeg som er latterlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg over måten han spiser potetgull på, han tygger det sånn langt framme med veldig mye knasing, *Grrrr*.

(Men jeg holder også kjeft, siden noe annet ville fremstilt meg som lettere psykotisk;)

Skrevet

-Sokker under salongbordet

-Han lukker ikke skapdører etter seg

-Oppvasken blir alltid plassert på benken RETT OVER vaskemaskinen??

Dette er småting som irriterer meg i hverdagen, men jeg prøver å ikke si noe fordi jeg vet at jeg sikkert hadde savnet å se de sure sokkene hans under bordet om han plutselig ikke var her mer :)

Skrevet

At han aldri kan sette på plass ting etter seg. De står igjen der han brukte dem sist. Og rydder jeg, og han ikke finner igjen tingene sine der han slapp dem ned, ja så får jeg kjeft. Vi snakker våte håndklær i stua, underbukser han glemmer på badet, og papirer og bilder som flyter overalt! Orker ikke si noe hver gang. Har tenkt å velge mine kamper, og akkurat nå går kampen mot all usunn mat og drikke (COCA COLA) han har i seg ;-) Vinner jeg den går jeg løs på andre ting, det finnes mye å kjempe om!

Skrevet

At det alltid er fire åpne melkekartonger, tre åpne oster, fjorten halve tomater osv i kjøleskapet til enhver tid. Går jo ikke an å spise/drikke opp en ting før man åpner en ny :-P

Skrevet

Jo, åsså fyller'n opp kummen med oppvask, så fettete vann med matrester dekker ALT i stedet for å skylle ting og sette i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Ja, hva er greia med å konsekvent IKKE sette oppvasken inn i oppvaskmaskinen??? Min mann har heller ryddersjauer der han "tar kjøkkenet",hvor det fort tar en halvtime å skylle det som er skittent for så å sette det inni maskinen, (At det blir mye hyggeligere og er mer effektivt å sette inn etter seg når man er ferdig, det tenker han altså ikke på)

Skrevet

Han putter minst tre ulike typer smågodt i munnen på en gang!!!

Istedet for å ta en og en liksom.... *argh*

Skrevet

-ruller sammen klistrepapiret på snusboksen til et lite rør og lar det ligge på salongbordet

-tar aldri tomme brusflasker ut på kjøkkenet, lar de stå på stuegulvet

-ruller av seg sokkene og lar dem ligge på stuegulvet

-evner ikke å sette skitne fat og ting inn i oppvaskmaskin (men jeg ser at det ikke er enestående...)

-tar ALLTID en avis med seg når han skal på do, og lar den ligge på badegulvet. gjerne med en tusjpenn oppå, for sodoku-løsing. Tegner en 3åring på flisene på badegulvet med tusj? Ja det gjør han. Blir gaaaaaaaal.

men jeg elsker han likevel. for han gjør andre fine ting.

Skrevet

-at han ennå ikke, etter å ha vært far i fire og et halvt år, har lært seg å ikke spørre om det barna ikke kan velge. "Skal du legge deg nå?"

- At han ikke skjønner at det som ligger i trappa står der for en grunn, det skal mest sannsynlig opp på loftet, og han får lov til å ta det med!

-at han ikke kan diskutere/argumentere. Er vi uenig om noe kan han ikke legge frem NOEN argumenter, for sånn er det bare, og sånn blir det. Da ser jeg svart!

Det som irriterer meg mest er at han roter på middagstallerken sin. Helt sant! Først deler han opp på potet så det dekker hele tallerken, så legge han litt av tilbehøret rundt om kring oppå der. Jeg får noia, og noen ganger mister jeg nesten matlysten. Tvangstanker? Jeg?

Skrevet

Det at han tar av seg sokka overalt, og slenger dem rett på gulvet/innunder bordet/ under sofaen osv.. Og klager når han ikke finner rene sokker i skuffa.. Men hallo- jeg vet jo ikke hvor alle sokkene ligger jeg jo, vasker bare det i skittentøyskurva;)

Skrevet

At han slenger fra seg sokkene over alt. Yndlingsplassen er under stuebordet. Også at tomflasker og papp blir stående på benken. De skal faktisk et hakk videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...